Digitalna agencija Akcija koja je inače specijalizirana za content i social media marketing, kao i Internet oglašavanje, objavila je svoj šesti besplatni e-book. Ovog puta Akcija se pozabavila osnovama digitalnog marketinga, kako bi apsolutno svaka osoba u vrlo kratko vremenu svladala glavne pojmove i strategije digitalnog marketinga, te se fokusirala na one metode i načine promoviranja koji su najuspješniji
'Dobivamo puno upita o tome isplati li se ili ne pokrenuti Facebook oglašavanje, zašto bi trebali imati profil na Twitteru, te hoće li kvalitetan blog privući više klijenata' – rekao je Ilija Brajković, partner u agenciji Akcija i otkrio kako su upravo iz tog razloga odlučili objediniti sve odgovore na ova i druga pitanja jer je za mnoge ovakva vrsta promidžbe još uvijek veliki izazov i novitet.
S obzirom da je marketing, prije pojave novih medija bio fokusiran samo na slanje promotivnih poruka, Akcija je odlučila pokazati kako nove tehnologije koje koristi digitalni marketing omogućavaju analizu marketinških aktivnosti i napora, čime se dobiva povratna informacija korisnika, štedi se mnogo dragocjenog vremena, ali i novca.
'Dobrim sadržajem željeli smo prikazati što se sve može dobiti zauzvrat ulaganjem u ovu vrstu promidžbe, te koje su razlike prihvaćanja sveobuhvatnog pristupa digitalnog marketinga spram tradicionalnih metoda' – rekla je Lana Suša, urednica šestog e-booka.
Iz tog je razloga, novi e-book namijenjen apsolutno svima. Od malih i srednjih poduzeća, pa do onih koji nemaju puno vremena ni resursa za ulaganje u zapošljavanje 20 komunikacijskih stručnjaka. Na 22 stranice e-booka kroz zanimljive primjere, savjete i informacije, opisano je zašto marketingaši trebaju digitalni marketing i što mogu očekivati od njega.
E-book je dostupan za besplatno preuzimanje na ovoj poveznici.