U Las Vegasu je danas otvoren Consumer Electronic Show (CES) koji je okupio više od 2.700 kompanija koje se bave multimedijom, elektronikom i kućnom zabavom
Među ovogodišnjim izlagačima nalazi se i 300 tvrtki koje prvi put izlažu na najvećem sajmu potrošačke elektronike na svijetu. Neke od njih su i Electronic Arts, Hyundai, Phoenix Technology i Verizon Wireless.
Izlagači su podijeljeni u sekcije igara, digitalnih vizualija, zabavnog sadržaja i lokalno usmjerenih usluga. No, to je samo generalna podjela, CES zapravo ima 30 kategorija koje su se prostrle paviljonima Las Vegas Convention centra.
Vrijeme je u Las Vegasu sunčano, kao stvoreno za odličnu igru, smještajni kapaciteti su osigurani, pa ne čudi da ovaj sajam svake godine stječe sve veću popularnost.
Sajam ima i mnogo zanimljivih evenata, a jedan od njih je Social Media Jungle gdje se jučer govorilo o tome kako društvene mreže mijenjaju način na koji živimo i radimo.
Gary Shapiro, glavni izvršni direktor tvrtke CEA koja organizira CES, iznio je zanimljiv podatak da svaki sudionik sajma ima 12 sastanaka ili dogovora na showu. Jučer, dan prije svečanog otvaranja, jaki igrači održali su press konferencije.
Samsung je tako predstavio svoj projekt Internet TV-ja, i to u suradnji s Yahooom koji je razvio sustav widgeta na temelju kojih se putem daljinskog upravljača može pristupiti raznim multimedijskim sadržajima, od Flickra do YouTubea. Osim nove serije televizora Luxia, Samsung je predstavio i druge zanimljive uređaje kao što je video player P3, opskrbljen neizostavnim widgetima.