Ako volite istraživanje, sumanute visine, proceduralno generirane svjetove i simpatične robote-protagoniste, Grow Home mogao bi biti prava stvar za vas
Ako ste fan platformskih igara, a ne bojite se istraživanja, Ubisoftov nadolazeći naslov Grow Home mogao bi biti prava stvar za vas. Razvijao ga je osmočlani tim i proceduralno generirani platformer u originalu nije uopće trebao ugledati svjetlo dana. Radilo se, naime, o interno distribuiranoj igri koja je mjesecima zabavljala Ubijeve zaposlenike.
Igrom slučaja, projekt koji danas znamo kao Grow Home s vremenom je postao jako popularan. Toliko, dapače, da je stigao za stolove čeonih ljudi Ubisofta koji su, oduševljeni konceptom, igru odlučili izdati kao punokrvni naslov
U Grow Home igrač preuzima ulogu robota pod imenom Bud - umjetne inteligencije čiji je zadatak istraživati enormnu biljku nastanjenu svekolikim čudnovatim stvorenjima. Glavna mehanika igre, pored svijeta koji se generira sukladno s vašim napretkom, način je na koji se Bud kreće. Igrač, naime, ima kontrolu nad svakom od Budovih ruku.
Ovo znači da čitav koncept pentranja po svemirskom supergrahu dobiva novu dimenziju, pogotovo ako za to koristite gamepad. Tvorci, naime, ističu kako će Grow Home biti daleko veći užitak ako ga igrate pomoću kontrolera s obzirom na to da je čitava stvar tada daleko prirodnija i intuitivnija nego kada koristite dobru staru tipkovnicu.
Najbolja stvar vezana uz Grow Home je datum izlaska. Ovaj Wall-ejem i Hitchikers Guide To The Galaxyjem inspirirani platformer na PC-u izlazi već 4. veljače, što je za manje od dva tjedna. Ne znamo za vas, ali mi jedva čekamo.