Hrvatska udruga za umjetnu inteligenciju, CroAI, nastavlja širiti svoj utjecaj lansiranjem nove mikrozajednice — Marketing Club, priopćili su iz udruge. 'Uz već etablirane zajednice u područjima strojnog učenja, razvoja proizvoda i DevOpsa, novi klub će okupiti stručnjake željne uvida o tome kako umjetna inteligencija oblikuje marketinšku industriju', navode
'Živimo u eri gdje su personalizacija i optimizacija postale imperativ uspješnog marketinga. Marketing Club nudi platformu za učenje, razmjenu ideja i istraživanje kako AI može unaprijediti način na koji brendovi komuniciraju s potrošačima. Ideja je da ova mikrozajednica postane epicentar rasprava o primjeni AI tehnologija u predviđanju ponašanja potrošača, automatizaciji marketinških procesa i kreiranju sadržaja koji osvaja ciljane skupine. Cilj je transformirati teorijsko znanje u praktične vještine koje će marketinškim profesionalcima pomoći da unaprijede svoje kampanje i strategije', priopćili su iz udruge CroAI.
'Vjerujem da se svatko od nas pronašao u situaciji gdje je napravio nepotrebne greške i onda upoznao ljude koji su imali slična iskustva prije. Zamislimo koliko bi ekosustav rastao kad bi se ti ljudi susreli na vrijeme. S tim ciljem okupljamo microcommunityje: da se greške ne ponavljaju, da učimo jedni od drugih, da svi skupa brže skaliramo – jer, nevjerojatno se znanje akumuliralo na ne tako velikom prostoru', izjavila je Martina Silov, predsjednica udruge.
Na čelu ovog communityja je Tena Turčinović Barukčić - članica odbora CroAI, trenutna voditeljica marketinga u Woltu te vanjska suradnica na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Tena je kroz svoju karijeru radila u raznim područima marketinga - brend menedžment, digitalni marketing, edukacije, projekt menadžement i finalno prodaji. U Marketing Clubu, njega uloga je da zajedno s vodećim stručnjacima iz industrije kroz panele i radionice potiče raspravu koju ulogu i potencijala umjetna inteligencija ima u području marketinga.
'Želimo stvoriti mjesto razmjene znanja, iskustva, grešaka i pitanja o mogućnostima AI u području marketinga. Marketingaši će moći saznati više o primjeni AI od svojih kolega, pitati pitanja koje se nisu nužno usudili i dobiti odgovor otkud krenuti. Ideja je da ljudi postanu educiraniji o primjeni umjetne inteligencije u našem području rada. Na ovaj način možemo raditi samo još kvalitetniji posao i prilagoditi se budućnosti marketinga', kaže Tena.
Što očekivati na prvom susretu
Prvo druženje Marketing Cluba održat će se pod temom 'Unlocking the Power of AI: Personalized Marketing Strategies'.
Raspravljat će se o tome kako umjetna inteligencija mijenja pristupe personaliziranom marketingu i daje novu razinu individualizacije. Govornici, Goran Vujasin (COO & Head of Performance, Younited Agency), Tanya Ariana Bendiš, (Director of Operations and Marketing, Omnisearch) te Branimir Karačić, (VP Marketing, Sofascore), podijelit će svoje perspektive o tome kako AI oblikuje personalizacijske strategije u marketingu.