Prema anketi RBC Capital Marketsa, 'tek' 11 posto Apple potrošača bi se moglo odlučiti na kupovinu Apple Watch gadgeta. Ipak, bilo bi suludo reći da je riječ o malom postotku ljudi, jer ova kompanija vjernih potrošača ima na milijune
Novi iPhone modeli su (opet) probili rekorde prodaje, s čak deset milijuna prodanih primjeraka u prvih nekoliko dana dostupnosti, a brojne analitičke kuće su povisila svoja očekivanja i projekcije za Apple u poslovnom kvartalu. Mnogi smatraju da će, iako je riječ o prvom novom proizvodu kompanije, Apple Watch zabilježiti izvrsne rezultate na tržištu.
Iako se potrošačima ne savjetuje kupovina prve generacije uređaja bilo kojeg proizvođača, Apple je svojim proizvodom zaintrigirao dovoljno velik dio korisnika. Naravno, Apple Watch će postati dostupan tek u 2015. godini, a u anketi je zabilježen i veliki broj neodlučnih. Istovremeno, tek 16 posto korisnika vjeruje da će iskoristiti Apple Pay servis kada postane aktivan u listopadu.
RBC navodi kako postoji ujednačena zainteresiranost za iPhone 6 i 6 Plus od strane potrošača, kao i to da se barem pola njih odlučuje na kupovinu modela s 64GB spremišnog prostora. Od ostalih podataka iz ankete vrijedi izdvojiti i to da 27 posto potrošača nikad prije nije kupilo iPhone, a većina njih dolazi s platforme Android.
Apple Watch će biti ponuđen u mnogo verzija, s početnom cijenom od 350 američkih dolara, čime se u kompaniji nadaju zasititi sve tržišne segmente. Za sada investitori i analitičari stvari vide pozitivnima, iako je jasno da glavnu ulogu u financijama Applea i dalje premoćno vodi iPhone.