Prednosti korištenja e-mail marketinga, odnosno e-maila kao promotivnog sredstva u komercijalne svrhe zaista su mnogobrojne – od direktnog targetiranja ciljnih kupaca, niže cijene, praćenja povrata na ulaganja (ROI – return on investment), činjenice da gotovo polovica Internet korisnika provjerava e-mail svaki dan, pa sve do rasta popularnosti e-mail marketinga u proteklim godinama.
No da ne bude sve tako divno, u e-mail kampanjama kriju se i poneke opasnosti. O jednoj od tih opasnosti govori i podatak kako delivery rate kod legitimnih e-mail servera iznosi samo 56%, zbog filtriranja neželjenih poruka. Zakoni također mogu predstavljati početnu prepreku slanju e-mailova u marketinške svrhe. A čak i kada određena poruka prođe i stigne u Vaš Inbox, čitate li ju zaista?
Može li e-mail marketing biti uspješan i uz malo sredstava u kratkom vremenu donijeti Vašem poslovanju nove klijente, ali i zadržati stare? Može! Ali kako? Saznajte upravo na nadolazećem sajmu Web::Industrija 2011 – BeSeen, 5. i 6. svibnja 2011., od stručnjaka u web-marketingu, gospodina Simona Megliča i predavanja pod nazivom 'E-mail marketing'.
No osim mnogobrojnih edukativnih i zanimljivih predavanja ovaj jedinstveni regionalni sajam internetske industrije donosi Vam i priliku da budete izlagači na sajmu i predstavite svoje usluge, ili da kao posjetitelj ostvarite poslovne kontakte za buduće suradnje. Ulaznica za sajam je u potpunosti besplatna, no važno je da na službenim stranicama sajma obavezno ispunite online registraciju jer bez toga ulazak na sajam neće biti moguć!
A drugog dana je Web::Edukacija pripremila dvije najprodavanije specijalističke radionice - Webura (prva radionica koja je namijenjena obrazovanju o poslovanju putem interneta s pravilima poslovanja koja se razlikuju od onih u stvarnom poslovnom svijetu) te Drumara Specijal (radionica namijenjena edukaciji o oglašavanju, marketingu i prodaji putem društvenih mreža Facebook i Twitter). Požurite s prijavama za radionice jer se čini da će ubrzo biti rasprodane, zato ne propustite priliku!
Predsajamske najave možete viđati praćenjem zlatnih medijskih pokrovitelja – Jutarnji.hr, Net.hr, tportal.hr, Monitor.hr, rep.hr i VIDI, a nakon besplatne online registracije - Vama preostaje jedino da budete viđeni na sajmu Web::Industrija 2011 – BeSeen u Zagrebu.