Japanci su, izgleda, ostali dosljedni svojoj tradicionalnoj mržnji prema svemu s natpisom 'Microsoft'. Američka konzola slavi prvu godišnjicu od dolaska na spomenuto tržište i brojke, očekivano, ne ulijevaju pretjeranu dozu optimizma
Općenito je poznato da se Microsoft i Japan baš ne vole. Točnije, poznato je da Japanci baš ne šljive Microsoft, a još manje njegovu novu konzolu Xbox One. Ovo do neke mjere i nije ništa iznenađujuće uzmemo li u obzir tradicionalni japanski nacionalizam i činjenicu da imaju svoju konzolu koja je Xboxov direktni suparnik.
Bilo kako bilo, Xbox je upravo zabilježio godinu dana od svojeg dolaska u Japan, a rezultati tamošnje prodaje gotovo su surealno loši. Ovo je, s obzirom na sve gore navedeno relativno očekivani rezultat. Mislim, nije da će Japanci poludjeti za ičim što dođe iz Microsofta tijekom idućih 50 godina, no 54,813 prodanih konzola u godinu dana? To je doista strašno.
Da stvar bude još gora, činjenica je kako japansko tržište nije zatvoreno prema američkim proizvodima. Appleovi uređaji se, recimo, prodaju iznimno dobro, a mnogi mladi Japanci kupnju stranih proizvoda smatraju statusnim simbolom i kul.
Zbog čega onda Microsoftova nova konzola trpi lošiju prodaju od Xboxa 360? Zbog doista lošeg marketinga, čini se. Phil Spencer, doduše, tvrdi kako Microsoft neće odustati od prodaje svojih konzola u Japanu što je pohvalna gesta. Pitanje je, doduše, što američka korporacija treba učiniti kako bi Xbox One uspjela učiniti privlačnim tamošnjim fanovima konzola.
Xbox One の日本発売から今日でちょうど 1 年です!これからも応援よろしくお願いします!! pic.twitter.com/PVf0hZAqiS
— Xbox Japan (@Xbox_JP) September 4, 2015
Općenito je poznato da Microsoftova posljednja konzola pomalo kaska za PlayStationom 4 na američkom i europskom tržištu, no ovakvim apsurdno lošim rezultatima nakon godine dana u Japanu stvarno se nitko nije nadao.