Prema najnovijim globalnim podacima o pametnim telefonima Canalysa, Xiaomi se brzo širi na inozemnim tržištima, dosežući preko 300 posto međugodišnjeg rasta na tržištu Latinske Amerike, preko 150 posto međugodišnjeg rasta u Africi i preko 50 posto međugodišnjeg rasta u zapadnoj Europi
Canalys, tvrtka za istraživanje tržišta, lansirala je svoje Q2 izvješće o globalnom tržištu pametnih telefona na kojem je Xiaomi zauzeo drugo mjesto sa 17 posto udjela i 83 posto međugodišnjeg rasta. Canalys je također komentirao da je novi cilj Xiaomija istisnuti Samsung kako bi postao najveći svjetski prodavač.
U pismu svim zaposlenicima, Lei Jun, osnivač, predsjednik i izvršni direktor Xiaomija, istaknuo je da je zauzimanje drugog mjesta na globalnom tržištu ključna prekretnica u povijesti Xiaomijeva poslovanja. Nakon pet godina kontinuiranog ulaganja u segmentu unaprjeđenja, a koje se, kako ističu, odvijalo u izuzetno teškim uvjetima, Xiaomijeve proizvodne mogućnosti znatno su poboljšane – Xiaomi je otvorio put u premium segment tržišta i povećao svoj tržišni udio.
Xiaomi će kontinuirano jačati svoje temeljne sposobnosti i učvršćivati svoje mjesto kao drugi najveći brend pametnih telefona, kažu.
U četvrtom kvartalu 2020. globalne isporuke Xiaomija dosegnule su 43,4 milijuna primjeraka s rastom od 31,5 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, nadmašivši Apple prvi put i vrativši se na treće mjesto. U prvom kvartalu 2021. Apple se popeo na 2. mjesto s 15 posto globalnog tržišnog udjela na pametnim telefonima, a slijedi ga Xiaomi sa svojih 14 posto tržišnog udjela. Tada je globalna isporuka pametnih telefona Xiaomi bila 49,4 milijuna primjeraka uz rast od 69,1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Xiaomi je uložio gotovo 10 milijardi RMB u istraživanje i razvoj 2020. godine, ove godine očekuje se porast broja za od 30 do 40 posto. Početkom 2021. godine Xiaomi je najavio najveći pogon za zapošljavanje inženjera u svojoj povijesti: 5.000 inženjera u jednoj godini, koji će zauzeti 20% ukupnog broja zaposlenih. U međuvremenu, Xiaomi je pokrenuo više inicijativa za poticanje nadarenosti, poput projekta dodjele milijun američkih dolara za tehnološke talente, poticajnog plana za mlade inženjere itd.
Prema najnovijim globalnim podacima o pametnim telefonima Canalysa, Xiaomi se brzo širi na inozemnim tržištima, dosežući preko 300 posto međugodišnjeg rasta na tržištu Latinske Amerike, preko 150 posto međugodišnjeg rasta u Africi i preko 50 posto međugodišnjeg rasta u zapadnoj Europi. Prema najavi rezultata Xiaomi za Q1 2021, pametni telefoni Xiaomi ušli su na više od 100 tržišta širom svijeta, svrstali se na prvo mjesto po udjelu na tržištu pametnih telefona na 12 tržišta i na 2. mjesto u Europi. Godinama je također broj 1 u Indiji.