Yahoo je kupio Rockmelt, ali ne kako bi nastavio razvoj toj internetskog preglednika, već kako bi se dokopao tehnologije. Rockmelt i sve njegove aplikacije bit će ugašeni do kraja kolovoza
Yahoo nastavlja svoju kupovinu i popunjava svoj portfolio tvrtkama koje se bave društvenim mrežama. Nakon Tumblra, na red je došao i društveni internetski preglednik Rockmelt.
Prema informacijama do kojih je došao AllThingsD, Yahoo je za Rockmelt platio između 60 i 70 milijuna dolara (340-400 milijuna kuna), ali nema u planu zadržati preglednik, već iskoristiti njegovu tehnologiju kako bi ujedinio cijeli niz svojih medijskih i mobilnih aplikacija i usluga.
'Sličnosti između Yahoo!-a i Rockmelta su očite: dijelimo zajednički cilj - pomoći ljudima u otkrivanju najboljeg personaliziranog sadržaja na internetu', zapisali su u službenoj objavi Mike Kerns i Adam Cahan iz Yahooa.
Ekipa koja je pokrenula Rockmelt, Tim Howes i Eric Vishria, prelazi u Yahoo gdje postaju izvršni direktori za mobilne odnosno medijske proizvode.
Rockmelt, koji se pojavio 2010. godine kao potpuno novi internetski preglednik, nikad se nije nametnuo kao konkurencija puno poznatijim i raširenijim preglednicima.
Čini se kako korisnici jednostavno nisu bili spremni na preglednik koji spaja surfanje internetom i društvenu komponentu.
Najavljeno je kako će nakon Yahooova preuzimanja Rockmelt do kraja kolovoza ugasiti svoje postojeće aplikacije, a vjerojatno i samo ime Rockmelt.