Summly, aplikacija koja olakšava prelistavanje novosti i članaka online na mobilnim uređajima tako što ih sažima na 400 znakova, djelo je Britanca Nicka D'Aloisia, koji je tvrtku pokrenuo kad mu je bilo 15 godina
Summly je debitirao krajem 2011. godine. Razmjerno je brzo postao prilično popularan, dovoljno da privuče pažnju javnosti, investitora (dosad su ga, između ostalih, financijski podržali Yoko Ono i Ashton Kutcher) i velikih kompanija.
Yahoo je, navodno, za njega platio 30 milijuna dolara (oko 177 milijuna kuna) te se obvezao zaposliti osnivača i još dva zaposlenika. Summly će biti povučen s tržišta sa zaključenjem transakcije, no trebao bi se pojaviti na Yahoou uskoro.
D'Aloisio je mlađi od kompanije koja je kupila njegov proizvod. Yahoo je, naime, pokrenut 1995. godine, što ga čini punoljetnim.
Akvizicija je još jedan znak kako se Yahoo sve više fokusira na korisnike mobilnih uređaja, što se dalo naslutiti na nedavnim redizajnima servisa za e-poštu i Flickra.
Tek je zadnja u nizu - Yahoo je već preuzeo šačicu startupa otkad je Marissa Mayer preuzela vođenje tvrtke, mahom vezanih uz mobilno tržište.