YouTube je ovaj tjedan objavio da od ovog rujna ima 80 milijuna pretplatnika na svoje servise YouTube Premium i YouTube Music, uključujući korisnike koji su još uvijek u probnom razdoblju korištenja. To je skok od čak 30 milijuna pretplatnika u odnosu na prošlogodišnjih 50 milijuna
YouTube navodi da je, zahvaljujući svojoj kolektivnoj ponudi u YouTube Musicu, koja uključuje opcije kao što je slušanje milijuna pjesama bez reklama i pokretanje mogućnosti Afterparty, uspio proširiti uslugu na brojku od 80 milijuna pretplatnika. YouTube je također jasno zahvalio svojim partnerima što su postigli ovu prekretnicu.
‘Razumijemo snagu suradnje. Od pokretanja YouTube Musica i YouTube Premiuma, izgradili smo partnerstva s tvrtkama kao što je Samsung, operaterima kao što su SoftBank (Japan), Vodafone (Europa) i LG U+ (Koreja) te Googleovim uslugama kao što je Google One. Ovi partneri bili su ključni u pomaganju da dosegnemo ovu prekretnicu od 80 milijuna pretplatnika i nastavit će nam pomagati da poboljšamo glazbeno iskustvo za obožavatelje širom svijeta’, objavili su iz YouTubea.
Više detalja o ovom dostignuću možete pročitati na službenom blogu kompanije.