Domaćem servisu koji nudi pomoć pri pronalaženju osoba koje će pomoći pri obavljanju obiteljskih i kućanskih poslova ne nedostaje ambicije, no dojma smo da ih čeka dug put do stjecanja veće baze korisnika
'Mi smo četveročlana obitelj i kao i većina obitelji, susrećemo se s bezbrojnim izazovima u nedostatku vremena zbog poslovnih obaveza. Djeca nam imaju treninge svaki dan u tjednu osim četvrtka, a vrlo često vikendima su probe i nastupi. Živimo u kući koja, kao i svaka, traži svog gospodara, imamo kućne ljubimce, a naši roditelji trebaju sve veću pomoć', objašnjava Igor Filla, pokretač i direktor Čuvalice
Pitali su bližnje kada se uspiju posvetiti sebi i svom bračnom drugu, djeci, domu. Odgovor su dobili brzo - ne stižu, barem ne kvalitetno.
Tako su počeli razmišljati kako obiteljima omogućiti da brzo, na jednom mjestu, pronađu pomoć za obavljanje obiteljskih obaveza.
'Puno smo planirali, pisali, crtali, komunicirali, čitali, tako da je od ideje do beta verzije proteklo malo više od godine dana', objašnjava Filla.
Nije htio reći koliko je razvoj točno koštao. 'Uložili smo, za naše prilike, dovoljno novca s nadom da će se u nekoliko godina povratiti investicija', kaže.
Filla nije bio voljan ni precizirati koliko korisnika očekuju do kraja godine rekavši tek kako se nada dovoljnom broju onih koji će ponuditi usluge i koji će ih tražiti.
Kako ćete provjeravati kvalifikacije, reference i performanse osoba i tvrtaka koje nude usluge?
'Tvrtka Čuvalica komunikacijska je platforma koja omogućuje kvalitetno oglašavanje fizičkim osobama i tvrtkama u segmentima koje predstavljamo.
Zasad ne provjeravamo stručnost osoba jer trenutno ne posredujemo između osoba i tvrtki kao agencija.
Kako bismo pružili što veću dozu sigurnosti, imamo nekoliko web-alata putem kojih pružatelji usluga mogu ponuditi određenu dozu sigurnosti potencijalnim korisnicima.
Tako, recimo, mogu Čuvalici dostaviti preporuke, osobnu iskaznicu te potvrde o nekažnjavanju, psihofizičkoj sposobnosti za rad i obavljenom sanitarnom pregledu. Za svaku od pruženih potvrda te osobnu iskaznicu pružatelj usluge dobit će posebnu oznaku 4P Status', objasnio je Filla.
Hoće li to korisnicima biti dovoljno, s obzirom na to da je riječ o prilično osjetljivim uslugama? Vidjet ćemo. Dojma smo kako bi to ipak trebalo još podebljati sa sigurnosne strane.
Kako ćete se financirati?
'Plaćanje na Čuvalici nije uvjet - svi se mogu besplatno oglasiti. Budući da očekujemo da će se raditi većinom o fizičkim osobama, osobne podatke ne želimo prikazivati baš na prvu svima i javno. Do njih će moći doći samo Premium registrirani oglašivači, bili oni pružatelji ili korisnici usluge, koji će moći vidjeti sve podatke svih oglašivača. Za sve ostale korisnike dovoljno je da se samo registriraju (besplatno) kako bi vidjeli podatke svih oglašivača s oznakom Premium.
Katalog tvrtaka radit će po istom načelu kao i onaj za fizičke osobe.
Kako bismo imali zatvorenu financijsku konstrukciju za naredno razdoblje poslovanja i omogućili daljnji razvoj, ponudili smo i određene pakete oglašavanja', kaže Filla.