PRIČA O USPJEHU

Zbog čega je 'Simulator posla' jedna je od najprodavanijih igara za VR ikad?

11.01.2017 u 08:25

Bionic
Reading

Razvojni tim Owlchemy prije godinu je dana objasnio kako 'izrada kvalitetnog sadržaja uvijek polučuje potencijalom za privlačenjem jako velikog broja potencijalnih kupaca'. Bili su u pravu.

Krajem prošle godine Deah Hall i Joe Radak, developeri s povećim iskustvom u izradi igara za virtualnu stvarnost pisali su o poteškoćama zarade u polju virtualne stvarnosti. Obojiva su prodistkutirali probleme s eskluzivitetom, očekivanjima igrača te formiranjem cijene konačnog proizvoda kao i interne budžete - koji su u konačnici čitavu ideju učinili puno neprivlačnijom nego što se na prvi pogled ona čini.

Razvojni tim Job Simulatora pod imenom Owlchemy je najavio svoju igru koja je, pazite, ekskluziva za VR te koja je do danas nagomilala preko tri milijuna dolara zarade. Njihov ključ uspjeha? Kvaliteta sadržaja. 'Čak u ovim ranim danima VR-a, ako napravite kvalitetni sadržaj, postoji šansa za privlačenjem velikog broja potencijalnih kupaca' piše u službenoj izjavi za tisak.

Kad su ga upitali da objasni logiku iza uspjeha Job Simulatora, šef Owlchemyja Alex Schwartz sugerirao je kako promatranje igre kombinirano s humorom jednostavno pogađa u sredinu.

'Vjerujem kako je uspjeh Job Simulatora samo promatranje nekog tko ga igra' kaže Schwartz. 'Hrpa ljudi je gledala svojeg omiljenog YouTubera kako igra našu igru, a to je najbolji način kako prikazati koliko VR može biti zabavan!'

Schwartz nastavlja: 'Ovi rani pokušaji kombiniranja videa u pravom životu sa snimkama iz virtualne stvarnosti najbolji su način da se ljudima pokaže kako je to biti u virtualnom prostoru, tako da svim streamerima i tvorcima sadržaja dajemo savršenu priliku da igru podijele sa svojom publikom'.

Pa, čini se kako stvari nisu toliko crne što se virtualne stvarnosti tiče, zar ne?