Fiat posljednje četiri godine pokušava osvojiti američko tržište Cinquecentom. Kao da ovaj posao nije dovoljno težak jednom ultrakompaktnom mališanu u zemlji koja preferira glomazne SUV-ove, Talijani su 500-ici zadatak odlučili dodatno otežati lansirajući jednu od najiritantnijih reklamnih kampanja koje smo ikad vidjeli
Milenijalci, poznati i kao generacija Y, odnosno ljudi rođeni u periodu između 1980. i 2000. tiha su patnja svih proizvođača automobila. Riječ je o generaciji koja, kao nijedna dosad, pruža otpor prema automobilskoj industriji.
Kako se proizvođači nose s ovim problemom?
Tako što iz dana u dan dokazuju da uopće ne razumiju kupce. Posljednji gaf napravio je Fiat lansirajući reklamnu kampanju pod imenom 'Beskrajna zabava' iza koje stoje internetski GIF-ovi prilagođeni za emitiranje na TV-u.
Za Fiatova šefa oglašavanja Oliviera Francoisa ovo je sudar marketinga i pop kulture.
'Emitiranje ovih GIF-ova kao reklama, premda pomalo bez poštovanja i neočekivano, utjelovljuje originalnost Fiata i moć koju društvene mreže imaju nad nama', smatra Francois.
Pogledajte i recite nam što mislite u komentarima.