Nakon što su se našli na udaru kritika zbog rezultata koje nudi njihov najpoznatiji proizvod - tražilica - u Googleu su izmijenili algoritam koji ju pogoni
Google su kritizirali američki i britanski mediji nakon što su ustanovili kako prvi rezultat pretrage na njegovoj tražilici na upit vezan uz Holokaust u Velikoj Britaniji vodi do raznih web odredišta na kojima se tvrdi kako se isti nije dogodio.
Novo izdanje algoritma nije uklonilo poveznicu na to i slična web odredišta, ali im je značajno snizio ranking pa ih prikazuje niže u rezultatima pretrage.
Prije promjene algoritma među najbolje pozicioniranim rezultatima pretrage na upit o Holokaustu vodili su do antisemtiskih i web odredišta s govorom mržnje. Jedno od njih je, recimo, nudilo razloge zašto je Adolf Hitler bio pozitivan lik.
U Googleu su se pravdali kako nastoje ponuditi raznovrstan sadržaj iz različitih izvora, što ne uspiju uvijek kvalitetno učiniti. Izmjene u algoritmu trebale bi dovesti do kvalitetnijeg i vjerodostojnijeg sadržaja.
Više:Digital Trends