Planirate povećati broj pratitelja na popularnoj Facebookovoj društvenoj mreži? Donosimo nekoliko jednostavnih trikova uz koje to možete postići
Želite više pratitelja na Instagramu? Jeste li razmišljali o promociji svojeg profila na drugim društvenim mrežama? Ako želite brzo dobiti više ljudi koji vas prate, možete početi promovirati svoje objave na Twitteru, Facebooku, Pinterestu, YouTubeu i, ako ju imate, svojoj web stranici.
Objavljivanje na više različitih mjesta samo će privući više ljudi na vašu stranicu, a pomoći će i ostalima da vide vaše objave i možda dođu do vašeg profila.
Dajte svojem profilu poseban stil
Instagram je vrlo vizualna web stranica - ako netko odluči slijediti vaš profil, na to možete utjecati načinom na koji ga predstavljate. Objavljivanje slika u nasumičnom nizu ne pomaže, što znači da morate razmisliti kako ćete aranžirati svoj sadržaj. Najbolji način za privlačenje novih ljudi je stil ili tematika. Na Instagramu postoji velik broj jako lijepih tematika koje korisnici mogu koristiti za svoj profil te koje će pomoći organizirati fotografije. Tim rečeno, jako je dobar potez razmisliti o kvaliteti pojedinih objava i izgledu samog profila.
Pažljivo s 'hastagom'
Hashtag ili ljestvice jako su dobar način privlačenja ljudi prema svojim objavama. Kad dodate hashtag, razmislite o onome koji je jako popularan. Na ovaj ćete način privući svakog tko pretražuje određenu temu, kao i one koji samo traže popularni hashtag.
Razmislite o opisima
Slika možda vrijedi tisuću riječi, što ne znači da uvijek možete objaviti sliku bez konkretnog opisa. Dulji opisi vašoj publici daju više informacija o tome tko ste i kako objavljujete slike, što znači da dulji opisi objavama daju 'humanu' stranu, prenosi Makeuseof.
Radite zanimljive priče
Pored redovite objave videa i slika, dobra ideja je baciti pogled na Instagram Storiese. Vaš Story ili priča pojavljuje se na vrhu feedova vaših followera, a vi joj možete pristupiti klikom na vašu profilnu sliku. Priče vašim pratiteljima daju kratke vinjete vaše svakodnevice.
Značjaka Story je višenamjenska, što znači da vam omogućava da koristiti slike, videe i prethodno snimljene videe. Čak možete dodati interaktivne ankete i korisnicima dati priliku da pišu poruke. Također ne zaboravite koristiti hashtagove kako biste im povećali vidljivost. Svaka priča traje 24 sata, s time da najzanimljivije možete pohraniti u Highlighte koji će nad vašim profilom ostati sve dok ih ne maknete.
Objavljujte često
Instagramov algoritam u prvi kadar stavlja nedavno objavljene fotografije. Drugim riječima, stranica će vjerojatno prije na nečijem feedu objaviti objavu ako ste ju objavili nedavno i ako je korisnik nedavno vršio interakciju sa sličnim objavama.
Možda nećete moći utjecati na ono što će korisnik lajkati, no možete utjecati na ono što objavljujete. Svakodnevne objave su jako dobar trik kojim ćete privući nove followere.