NEZAOBILAZNO OGLAŠAVANJE

Živciraju vas nepreskočive reklame na Youtubeu? Ovo vam se neće svidjeti

27.08.2018 u 12:26

Bionic
Reading

Zahvaljujućim novim odredbama iz Googlea, svima omiljena opcija 'Preskoči reklamu' uskoro bi se mogla početi pojavljivati puno rjeđe nego što smo očekivali

Ovog biste tjedna mogli naići na YouTube reklame koje ne nude opciju preskakanja. Poznata web stranica najavila je uvođenje nezaobilaznih reklama na svim kanalima koji mogu monetizirati svoje uratke. YouTube je ovaj neželjeni novitet svima predstavio putem YouTube Partner Progama, a cilj je omogućavanje povećanja zarade, piše Engadget.

Kako stvari stoje, oglašivači su spremni platiti puno više ako korisnici njihove reklame ne mogu nikako zaobići ili preskočiti.

Podnošljivo i iritirajuće

Na sreću, reklame koje ćemo gledati neće trajati dugo poput onih na koje smo navikli na malim ekranima. Prema Googleu, maksimalna duljina videa bit će između 15 i 20 sekundi. Premda je ovo tri do četiri puta dulje od standardne YouTube reklame, postoji šansa da se radi o točno odmjerenoj količini 'maltretiranja' koje korisnika neće obeshrabriti od gledanja videa.

Najveću štetu mogli bi pretrpjeti tvorci sadržaja koji nemaju baš mnogo fanova ili koji pokrivaju interesnu nišu koja sama po sebi ne privlači previše ljudi.

TEHNO SAVJETI

Evo kako se s društvenih mreža možete odjaviti koristeći drugo računalo

Pogledaj galeriju

Nakon što YouTuber odluči aktivirati novu stavku, ona će se primjeniti na svim videima koje je do danas objavio. Tvorci sadržaja dobit će pristup alatima kojima će pratiti broj nepreskočivih reklama, kao i pripadajuću im zaradu. Ako primjete da im videouratci trpe zbog uvođenja reklama, oglase će uvijek moći ponovno isključiti.