Online korisnici su posebno osjetljiva vrsta kupaca. I s njima treba pažljivo i pametno. Provjerite kako!
Komunikacija online je posao 24/7/365. Često ćete primiti upit kasno navečer, kada ta osoba konačno uhvati vremena za surfanje internetom.
Ukoliko ste u mogućnosti, odgovorite odmah. Ako rješenje nemate pri ruci, korisnika obavijestite kako ste zaprimili upit i ponudite mu informaciju o tome kada očekujete da bi mogao dobiti odgovor na svoje pitanje.
Ma kakav god upit bio i da ga se po stoti put ponavlja, zaslužuje vaš odgovor. Vrijedi posvetiti pažnju svakom pojedinom kupcu.
Ukoliko često zaprimate iste upite možete si složiti listu koja se naziva: Često postavljana pitanja (FAQ).
Budite ugodni i pažljivi u komunikaciji. Upoznajte svoje kupce i pratite njihove narudžbe, osobne preferencije te im u komunikaciji spomenite te detalje.
I nikad, ama baš nikad se nemojte svađati s online korisnicima. To ne može završiti dobro.
Više:Kako na web?