PAR TRIKOVA

Znate li što je važno za povećanje prihoda od videa na YouTubeu?

28.09.2019 u 08:14

Bionic
Reading

Prihodi koje ostvaruju tvorci video sadržaja od pojedinih zapisa varira od slučaja od slučaja, ali evo na što trebate obratiti pozornost

Tvorci video sadržaja na YouTubeu mogu početi zarađivati tako što će u svoje uratke početi stavljati oglase putem programa za partnere. Te oglase filtriraju u Googleu, a tvorci dobivaju određeni iznos temeljem čimbenika kao što su, primjerice, vrijeme gledanja videa, duljine i demografskog sastava gledateljstva.

Kako prenosi Business Insider, jedna je kreatorica sadržaja počela ostvarivati veće prihode nakon što je produljila svoje video zapise na više od deset minuta jer je tako uspjela staviti više oglasa.

Drugi pak kažu kako je uobičajeno postaviti oko četiri oglasa u pojedini video kako bi ostvarili najveći mogući prihod od Googleovog AdSensea.

TEHNO SAVJETI

Deset savjeta kako snimiti odličan video za YouTube

Pogledaj galeriju

Tvorci sadržaja također dobivaju određeni iznos temeljem svog CPM-a (kratica za trošak po tisuću pregleda). Taj broj varira ne samo od tvorca do tvorca već i od videa do videa, pa ni isti tvorac ne ostvaruje isti CPM na svakom videu.

Ovisi, između ostalog, i o tome gdje su gledatelji videa, kao i koji su oglašivači zainteresirani za konkretan sadržaj. Recimo, sadržaj namijenjen poslovnoj publici vjerojatno će dobiti znatno viši CPM.