Zaželjeli ste se dobre helikopterske 'simulacije'? Onda bi Apache: Air Assault mogao biti baš za vas
Apache: Air Assault je čudna pojava! Ovo je, naime, helikopterska arkada koja bi željela biti simulacija, ali se boji da ipak ne bi prestala biti arkada, pa je onda ipak simulacija, međutim, i dalje se drži kao arkada... Da skratimo - Apache: Air Assault je nekakav križanac između arkade i simulacije koji je pokušao donijeti najbolje elemente iz oba svijeta. Simulacijski elementi vidljivi su u upravljanju vašim 'vrtoletom'. Ako izaberete pro mod, stvarno ćete se oznojiti oko pukog održavanja helića u zraku. Vaša lijeva kontrolerska gljiva određivat će nagib i brzinu helikoptera, dok će desna regulirati visinu. Prema tome, za uspješan let, morat ćete kombinirati obje kontrole i balansirati njihovim silama.
A te su sile na pro modu prilično uvjerljive. Mislim, nije da smo baš letjeli u borbenim Apache helikopterima, ali ako ovo usporedimo s ostalim helikopterskim simulacijama, uviđamo da je letni model zapravo prilično dobar/realan. No, zato bilo kakva realnost bježi glavom bez obzira iz ostatka igre! Imajte na umu da ćete tijekom jedne misije potamaniti nekoliko desetaka tenkova, kamiona, brodova i na stotine pripadnika 'žive sile'.
Mesarit ćete ih svojim mitraljezom, nenavođenim raketama Hydra, projektilima Hellfire fire & forget itd. Dakle, ovo je čista arkada u stilu jednog Hawxa. Ali s dobrodošlim bonusom koji će razveseliti ljubitelje Modern Warfaera. Nećemo otkriti o čemu se radi jer moramo nešto sačuvati i za videorecenziju. No odmah ćemo vam reći da je, osim onog vanjskog, u igri i dobrodošli pogled iz cockpita koji barem podiže konfekcijski realitet.
Kada pričamo o ovoj igri, moramo spomenuti njezinu grafiku te budžet. U Apache je uloženo dosta novaca i to se vidi. Igru je, naime, izdao veliki Activision koji Apacheom kao da želi proširiti onu usku nišu ljubitelja letačkih igara. Toplo se nadamo da će u tome i uspjeti. Tehnički aspekt je dvojak - igra fantastično oživotvoruje teren i šume. Po tlu su posipani deseci tisuća drveća, a pogled puca u kilometarsku daljinu. Međutim, manji objekti poput džipova i nekih zgrada znaju biti prilično uglati, te vam mogu raspršiti iluziju stvarnosti. Još nešto, igru smo testirali na Xboxu 360 i često se susretali s neugodnim padanjem broja sličica po sekundi. Apache je često 'trzao', to jest, frame rate mu je znao pasti i na petnaestak FPS-ova. Nadamo se da je situacija na PlayStationu 3 nešto bolja, ali kako igru nismo isprobali na toj konzoli, ne možemo vam to potvrditi.