Nakon prošlogodišnje Arme 2 koja je bila sve samo ne završen proizvod, programeri iz Bohemia Interctivea ovom će ekspanzijom pokušati ispraviti načinjene pogreške
Kada govorimo o Armed Assaultu ili popularnije zvanoj ArmA, najbolje je prvo pojasniti genezu ove franšize čija je povijest imala svoje uspone i padove. Još tamo davne 2001. Codemasters je izdao naslov imena, Operation Flashpoint: Cold War Rising koji je bio za ono vrijeme prilično inovativan, a usto su ga igrači izvrsno prihvatili. Igru su radili češki programeri okupljeni pod tvrtkom naziva Bohemia Interactive Studio. Premda je igra postala hit, nedugo zatim Codemasters i Bohemia su se razišli. Codemasters je u svom vlasništvu zadržao ime Operation Flashpoint i počeo raditi na njegovu nastavku, a Bohemia je nastavila raditi na Armi.
ArmA 2 koja se pojavila 2009, bila je vrlo ambiciozna vojna taktička pucačina, koja je prvenstveno stremila tome da postane najrealnija igra takvog tipa do sada. Kada pogledamo teoriju, igra je imala puno toga za ponuditi. Realno rekreirana oružja, ogromna otvorena bojišta na kojima je taktičko promišljanje bilo ne samo nužno, već i presudno te činjenica da je jedan metak protivnika lišavao života. Nažalost, u praksi je to izgledalo nešto drukčije.
Najnoviji proizvod Bohemia Interctive je ArmA 2: Operation Arrowhead koji je u stvari ekspanzija, ali stoji kao igra sama za sebe pa ovaj naslov možemo okarakterizirati kao ArmA 2,5. Bio on tek ekspanzija ili nastavak sam za sebe, Operation Arrowhead će igračima ponuditi novu kampanju koju će proživljivati kroz perspektivu 'običnog' vojnika koji će zamijeniti marinca te tri nove mape koje će sada biti stjenovitije baš poput nekih regija u Afganistanu. Osim što će imati hrpu novog sadržaja, svi postojeći aspekti će također biti poboljšani.
To znači da će spomenuta kampanja biti na dvije trećine dužine od one u prethodniku, a na raspolaganje će te imati i deset scenarija. Igra će imati i 'Armor mode', u kojem ćete moći isprobati sva oružja i vozila koja su dostupna u njoj. Nadalje, isprobavajući, primjerice, novi raketni bacač, imat ćete priliku zaigrati i razne mini izazove koji će vas nagraditi određenim brojem bodova koje kasnije možete upotrijebiti za otključavanje još sofisticiranijeg ratnog naoružanja.
Grafičkom aspektu igre dan je prilično velik značaj i važnost. Mogli bismo reći da je ovoga puta ljepota u detaljima. Vizualno, sve izgleda i više nego dobro, a ubačen je i model destrukcije zgrada koji su ponajprije zahtijevali fanovi serijala, a to što su ga programeri ubacili svakako je za pohvalu. Igra je ovom ekspanzijom htjela dobiti i na pristupačnosti te time privući nove igrače pa je zato ubačen svojevrsni kamp za obuku, koji će nove igrače upoznati s igrinim komandama i gameplayom. Iako Bohemia nikada nije htjela nametnuti neki svoj strogi stil po kojem bi se misije trebale odigravati nego je takve odluke prepustio samim igračima, mala pomoć u smislu treninga nikada nije na odmet.
Lijepa je vijest ta da je ubačen i 'co-op mode' za četiri igrača. Za razliku od većine drugih igara takvog tipa, u Operation Arrowheadu vi i vaši prijatelji igrat ćete s potpuno različitim jedinicama i rodovima svoje vojske. Dok će jedan upravljati helikopterom, drugi će biti pješak ili nešto treće. Svakako zabavan način odigravanja igre koji će ujedno biti i dobra vježba za, nadamo se, izvrstan multiplayer.
ArmA 2: Operation Arrowhead svakako je zanimljiv naslov za koji se nadamo da, kad se pojavi, neće biti nekakav poluproizvod, nego s tehničke strane završena igra sa što manje bugova i glitcheva. S tim se baš ne može pohvaliti njegovo prethodnik koji je imao puno previše nedostataka koji su doslovce ubijali želju za igranjem. ArmA 2: Operation Arrowhead trebao bi se pojaviti krajem mjeseca lipnja, i to isključivo za osobno računalo.