Osim što je najavio rad na potpuno novom projektu, kreator Heavy Raina je iznio i ambiciju da utvrdi sasvim novi žanr
David Cage čovjek je najzaslužniji za Heavy Rain, PS3 ekskluzivu koja je prošle godine pokupila gotovo samo riječi pohvale. Ako ni zbog čega drugoga, onda zbog činjenice da se potpuno razlikuje od bilo čega prisutnog na tržištu.
Quantic Dream studio nakon Heavy Raina radi na 'dva potpuno različita projekta' potvrdio je David Cage. O tim projektima se još ne zna apsolutno ništa, no maštu golica Cageova najava igre na kojoj će Quantic Dream početi raditi nakon dovršetka dva spomenuta naslova.
Kao uzore za projekt, Cage je spomenuo filmove Platoon i Apocalypse Now i želju da rat prikaže na način blizak filmu, način na koji igrači neće uživati u ratu, kao što uživaju kroz FPS-ove koje nam industrija danas servira.
'Želim stvoriti potpuno novi žanr. Želim uvjeriti još više ljudi da je tzv. 'emocionalni gaming' samostalan žanr u industriji, želim pokazati da Heavy Rain nije bio tek jedan usamljeni proizvod. Radi se o formatu koji može biti iskorišten da se ispriča bilo kakva priča u bilo kojem žanru.', pojasnio je Cage – 'Zaista bih želio raditi na drukčijoj vrsti igara. Volio bih vidjeti možemo li ono što smo otkrili primijeniti na primjerice pucačine iz prvoga lica.'
'Igra o ratu je nešto što svakako želim napraviti, uspijemo li se približiti filmskom iskustvu; ne želimo glorificirati rat jer rat nije zabavan. Ja želim prikazati kako se zaista osjećaju ljudi koji su uključeni u rat.' – zaključio je Cage.
Kao što vidite, David Cage prilično je drukčiji od većine ljudi u industriji video-igara, baš kao što je Heavy Rain drukčiji od svih ostalih igara. To je sugerirao i u govoru na Game Developers konferenciji u San Franciscu gdje je jučer razvojne studije pozvao da prestanu raditi 'igre za tinejdžere' i da rade igre za odrasle;
'Igre su u najvećem broju slučajeva postale – besmislene. Imate oružje i ubijate neprijatelje kako bi se probili kroz razinu i na kraju se borili s bossom... kako bi na sljedećoj razini opet prolazili kroz hrpu neprijatelja i na kraju se borili s – bossom. Igra nam govori da smo pozitivci, iako smo u njuj u biti masovni ubojice. Koji je smisao toga?'
Kakav lik! Jedva čekamo bilo kakve informacije o projektima na kojima Quantic Dream trenutno radi!