Arhitekt Nikola Bašić rekao je da je predstavljanje sustava žičara samo prvi korak specifičnog mogućeg prijevoza u Šibeniku. O sustavu su govorili i predstavnici austrijske tvrtke Doppelmayr, koji su u više od 30 zemalja svijeta postavili 14.400 žičara
'Kad smo počeli razmišljati o sustavu žičara za Šibenik, shvatili smo da u Hrvatskoj s tim ima vrlo malo iskustva, a pogotovo što je riječ o zahtjevnom zadatku koji bi trebao biti, ne samo alternativa javnom prijevozu, nego i svojevrsna atrakcija za posjetitelje Šibenika', kazao je danas arhitekt Nikola Bašić objašnjavajući time kontakt s velikom austrijskom korporacijom koja se time bavi, izvještava ŠibenikIN. Austrijanci su danas u Šibeniku obišli grad, kako je naglasio Bašić, čudesne morfologije.
Priča počinje na šibenskom Kvartiru s novim stubištem kojim se otvara dvostruki bedem. Prema ideji, koja će, kako je naglašeno biti provjerena i od šire javnosti, povezivanje žičarama bilo bi u dva pravca. Jedan bi povezivao tvrđave svetog Mihovila i Ivana, a ta bi se veza razvijala prema Šubićevcu, a onda i prema Crnici, ovisno o razvoju tog dijela grada.
Druga linija spajala bi tvrđave Barone i Ivan s ili parkiralištem kod željezničkog kolodvora ili putničkom lukom u Šibeniku što bi, po riječima arhitekta Bašića, zasigurno privuklo putnike s kruzera.
Šibenski gradonačelnik Željko Burić naglasio je da bi sustav žičara bio samo jedna od kockica u mozaiku budućeg inovativnog turističkog Šibenika koji će, uvjeren je, za nekoliko godina biti ponuđen gostima, a koji će biti specifičan u odnosu na druge hrvatske gradove.
Arhitekt Nikola Bašić, rođen u Murteru 1946. godine, proslavio se svojim instalacijama 'Pozdrav suncu' i 'Morskih orgulja' u Zadru, koje su postale zaštitni znak zadarskog turizma. Bašić je i autor spomen-križeva na Kornatima, u čast tragično stradalih vatrogasaca.