Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić rekao je u srijedu u vezi s kritikama oporbenog SDP-a da loše upravlja gradskom imovinom kako mu je od mišljenja oporbenih zastupnika, koje je bitno, važnije mišljenje revizije koja govori o sasvim drugom trendu upravljanja gradskom imovinom
Na sjednici zagrebačke Gradske skupštine u četvrtak, 28. travnja, bit će i točka o izvješću o radu gradonačelnika i gradskih upravnih tijela od 1. siječnja 2014. do 31. prosinca 2015.
Novinari su gradonačelnika Bandića na konferenciji za novinare, održanoj u srijedu u povodu te sjednice, pitali kako komentira to što oporbeni gradski zastupnici najviše kritiziraju loše upravljanje gradskom imovinom te predlažu da se na internetu objavi popis imovine kako bi javnost znala čime grad raspolaže, a on je odgovorio kako mu je od mišljenja oporbenih zastupnika, koje je bitno, važnije mišljenje revizije koja 'govori o sasvim drugom trendu upravljanja gradskom imovinom'.
'A što se tiče oporbenih zastupnika, konkretnije mi postavite pitanje pa ću vam konkretnije odgovoriti jer ima više vrsta oporbe u Skupštini', rekao je Bandić.
Kad mu je novinar rekao da o tome najviše govore u zagrebačkom SDP-u, Bandić mu je odgovorio: 'Pa da SDP bude za izvješće, poluge bi padale s neba sutra u Zagrebu. Molim vas. Daj se uozbiljimo. Pa da popločimo Zagreb zlatnim pločama, oni bi bili protiv. Ako su protiv fontana, za što mogu biti."
Dodao je kako 'razmišlja o onoj oporbi koja konstruktivno predlaže i sugerira i kritizira kada treba, daje zamjerke na ono što nije dobro, a predlaže bolje'.
'To su naši partneri, kao da su u koaliciji i od takvih ja učim. I hvala Bogu da takvih ima isto u Skupštini, a ova crno-bijela tehnika da ništa ne valja - pa to je već viđeno', rekao je Bandić i dodao kako tome ne treba posebno davati pozornost niti se osvrtati.
Na pitanje o najavi uvođenja novog sustava javnih bicikala i tko bi to konkretno preuzeo, Bandić je odgovorio da su 'krenuli s tim projektom' te da će se idući tjedan održati konferencija za novinare s tom temom.
Novinare je zanimalo je li to 'uopće normalno uvoditi sada s obzirom na katastrofalnu biciklističku infrastrukturu', koja je opasna i za pješake i za bicikliste. Bandić je na to odgovorio kako ona nije katastrofalna.
"Vidim da ste Vi stručnjak. Ja nisam prometni stručnjak, ali ja ću inženjerima prometa idući tjedan dopustiti da vam odgovore na to pitanje, a ja samo znam da sam za 16 godina napravio, zajedno sa sugrađanima, 250 kilometara biciklističkih staza. To nije dovoljno i to nije kao u Amsterdamu u kojem sam bio prije tjedan dana. Tamo je biciklizam ispred automobila. Biciklisti', istaknuo je Bandić i dodao: 'Možda i mi dođemo za sto godina na to.'
'Samo konfiguracija Zagreba nije Amsterdam, stil i način života i odnos prema ljubimcima, bili oni limeni ili mali bicikli ili kućni, nije bitno, je sasvim drugačiji odnos u Nizozemskoj i Hrvatskoj. Tamo postoji, u Amsterdamu, gradu u kojem je broj stanovnika kao u gradu Zagrebu, nešto malo manje od 900.000, isto toliko bicikala. Znači, više bicikala nego stanovnika. Kad mi u Zagrebu budemo imali 900.000 bicikala, onda će biti sve u znaku bicikala, samo ja to neću doživjeti.'
'Ali, doživio sam 450.000 automobila i moram voditi računa o tome da u pokušaju harmonije ili kompromisa između pješaka, biciklista i automobilista gradimo promet u gradu Zagrebu', rekao je Bandić te najavio novinarima da će idući tjedan dobiti odgovore na konkretno pitanje.