Kampanja Hrvatske turističke zajednice nazvana Hrvatska 365, koja ima za cilj produljiti ovogodišnju posezonu i predsezonu iduće godine, zahuktala se: u pilot-projekt uključene su 22 destinacije koje su dobile dodatna sredstva za promidžbu, a zauzvrat su se obvezale da će najmanje do 15. listopada imati otvorene sve glavne turističke sadržaje te gostima ponuditi i neke programe koji ne ovise o vremenskim prilikama
Projekt službeno nazvan PPS u Ministarstvu turizma i HTZ-u smatraju svojim najvažnijim potezom i od njega puno očekuju. Samo za ovu godinu na njega će potrošiti gotovo pet milijuna kuna, a ulaganja u idućim sezonama trebala bi se višestruko povećati.
A velik dio od tog kolača utrošen je upravo u slogan 'Hrvatska 365', već na prvi pogled nemaštovitu poruku koja gostima daje do znanja da mogu navratiti kod nas kad god požele. O kolikom iznosu se radi, u HTZ-u su za tportal odbili odgovoriti; tvrde da je riječ o 'tržišnoj cijeni' i da će konkretne brojke objaviti tek u financijskom izvješću.
'Ne, ne želimo komunicirati konkretne iznose', decidirano su nam odgovorili u HTZ-u nakon višednevnog natezanja i našeg traženja da precizno otkriju koliko novca su potrošili na brendiranje projekta PPS, a ono kao da je prepisano od turističkih konkurenata. Poigravanje s brojkom dana u godini naime na turističkom tržištu već je viđeno više puta, a samo u ovom trenutku traju akcije nazvane 'Grčka 365', 'Portugal 365', 'Armenija 365' i 'Malta 365'.
'Činjenica da je 365 na globalnoj razini već prepoznatljiv motiv ide nam svima u prilog', diplomatski pojašnjavaju u Hrvatskoj turističkoj zajednici.
Da sve ne bi završilo samo na pukoj nemaštovitosti, imamo još nekoliko detalja: novu hrvatsku turističku kampanju zajedno sa sloganom osmislila je agencija Grey Worldwide, pa je zasad neobjavljen iznos novca u stvarnosti završio u privatnim džepovima.
'Vizualni identitet i slogan projekta radila je spomenuta agencija. HTZ je poziv za dostavom ponuda dao trima agencijama, a Povjerenstvo za dodjelu PPS oznaka odabralo je rješenje Grey Worldwidea. Cijena je bila tržišna i uključivala je kompletan vizualni identitet i slogan te sve popratne aktivnosti - podlogotipe, otkup autorskih prava i slično', odgovoreno nam je u Hrvatskoj turističkoj zajednici. Sastav ovog povjerenstva, kao ni mnogih sličnih tijela pri Ministarstvu turizma ili HTZ-u, također nije javno objavljen.
Druge dvije agencije koje su sudjelovale u ovoj vrsti pozivnog natječaja su BBDO te Bruketa & Žinić, no i jedni i drugi pristojno su odbili komentirati izabrani rad Hrvatska 365 ili predstaviti svoja ponuđena rješenja, a pogotovo nisu željeli razgovarati o cijeni koju su bili postavili. Ni u samom Grey Worldwideu nisu bili raspoloženi za komunikaciju na ovu temu, opravdavši se ugovornim odnosom s HTZ-om.