Osim klasičnih postavki za težinu igranja, Irrational Games će u nadolazeći BioShock Infinite implementirati '1999 Mode', mod koji će vam pružiti gameplay iskustvo kakvo su igre nudile krajem devedesetih godina prošloga stoljeća
BioShock Infinite definitivno je jedan od najiščekivanijih naslova ove godine, što nimalo ne čudi s obzirom na uspjeh BioShock franšize koji je itekako opravdan. I dok smo u BioShocku i BioShocku 2 lutali mračnim podvodnim gradovima, Infinite nas vodi daleko iznad površine, u prekrasni lebdeći grad Columbiju.
No, ono zbog čega danas pišemo o Infiniteu je jedna vrlo zanimljiva stvar koju je najavio Ken Levine, šef Irrational Gamesa. Naime, nadolazeći BioShock imat će, uz klasične postavke težine igranja i posebni mod pod imenom '1999 Mode'.
U tom će modu igrači na početku igre odabirati specijalizaciju i ona će nakon toga biti potpuno nepromjenjiva te će igrač biti ovisan o određenom setu vještina i moći. Sve odluke u igri imat će trajne posljedice, a u nekim će slučajevima čak i smrt biti nepovratna ako igrač neće imati potrebne resurse da protagonista vrati u život. U tom slučaju neće pomoći ni posljednja spremljena pozicija, već igru možete početi igrati iz početka.
'Ja sam old school gamer. Željeli smo u obzir uzeti i stilove igranja igrača poput mene, pa smo ih onda putem ankete i pitali na koji način igraju naše igre. Njih 94.6 posto odgovorilo je da mogućnost nadogradnje poboljšalo njihovo BioShock iskustvo. Ali, čak je 56.8 posto igrača odgovorilo da bi mogućnost donošenja trajnih i nepromjenjivih odluka još više poboljšalo njihovo iskustvo.' – izjavio je Ken Levine.
U svakom slučaju, uvjereni smo da će '1999 Mode' biti izvrsno prihvaćen od gamerske zajednice, posebice onih starijih igrača koji se sjećaju dana kada se health u FPS-ovima nije regenerirao čučenjem u zaklonu.