GAMEREPORT BLIZZCON SPECIJAL

Blizzcon 2013 - povratak franšiza

11.11.2013 u 12:34

Bionic
Reading

Blizzcon 2013 jučer je priveden kraju, a Gamereport vam donosi njegove detalje u najnovijoj temi tjedna!

Blizzcon 2013, jedan od najiščekivanijih sajmova ove sezone jučer se priveo kraju. Iskreno, prva stvar koja nam nakon njegovog konačno završetka pada na pamet da je bolji od onog prošle godine. Velik broj sadržaja kao i poneko iznenađenje oduševili su sve fanove Blizzovih franšiza. Igre koje smo iščekivali izgledati će još bolje, a one na koje smo navikli nastoje privući novi roj fanova.

 

 

 

 

 

Karakteristična super-zaraznost Blizzovih igara poznata je diljem svijeta. Sudeći prema onome što su ovog vikenda najavili, najveći fanovi će vjerojatno pozdraviti ono nešto malo slobodnog vremena koje im je ostalo. Stoga, ako nam opraštate na indiskreciji, rado bismo obratili pažnju na polugolog ružičastog slona u sobi i potvrdili kako Blizzard radi na JOŠ JEDNOJ ekspanziji za World of Warcraft.

 

 

 

Warlords of Draenor najnovije je epsko proširenje najpopularnijeg svjetskog masivnog multiplayera. U njemu će igrači moći posjetiti Draenor prije pojave Goruće Legije (!), te minglati sa čitavom paletim povijesnih ličnosti. Pretpostavljamo da će skidanje screenshota kada se konačno stanete pored Grommasha biti gamerski ekvivalent duckfacea sa Nikolom Teslom.  Noviteti koje donose među ostalim uključuju i dugo odgađanu vizualnu nadogradnju same igre, kao i čitav niz raidova i noviteta u World of Warcraftovoj dinamici. Tako ćete, primjerice, moći graditi svoje baze, te podići level čak do stotog. Sigurni smo kako će popis noviteta u Warlords of Draenor s vremenom postati daleko veći od ovog otkrivenog na Blizzconu, tako da „stay tuned“. Znatiželjnici željni više detalja mogu posjetiti novootvorenu WoD stranicu.

 

 

 

 

 

Kada smo već kod World of Warcrafta, pretpostavljamo da je jedino fer da spomenemo i World of Warcraft film. Makar nismo dobili nešto toliko grandiozno kao dvominutni tralier, radosno objavjujemo kako Orci, kao što su neki mislili, neće biti filmski negativci. Također, potvrđeno je kako će film biti apsolutno krcat CGI-jem (računalno generiranim slikama). Sjajna vijest je kako će i ljudski i orački likovi biti pravi glumci, što je iskreno, veliko olakšanje. Demografija na koju ovaj film pikira su fanovi epskih fantasy spektakla, poput Lord of The Ringsa. Blizzard je čak toliko samopouzdan da je izjavio kako njihov film planira nadmašiti ekranizaciju čuvenog Tolkienovog djela. Što se priče tiče, ona će se baviti prvim susretom Lothara i Durotana. Više detalja o World of Warcraft filmu trebali bismo saznati tamo negdje sljedeće godine. Jedva čekamo.

 

 

 

A što je sa DIJABLOM, pitate se? Pa, već i vrapčići na krovu znaju kako njegova nova ekspanzija Reaper of Souls opako vreba na sve koji su u originalni D3 položili dosta vremena. Iskustvo roleplayanja i epskog sakupljanja opreme biti će prisutno i ovdje, samo na kompletno novoj razini. Osim posebnih questova i mape kojom ćete putovati u adventure modeu, ova igra donosi i novu klasu (križara), kao i dugo, ali DUGO očekivane guildove. Ne znamo za vas, ali ovaj dodatak nam čak donekle vraća vjeru u ovaj legendarni akcijski RPG. Na Blizzconu se raspravljalo o dinamici i mehanikama ove ekspanzije, kao i vakuumu koji je nastao iza propale aukcijske kuće. Sve u svemu, ono što autori tvde je ohrabrujuće i iskreno se nadamo kako će Reaper of Souls serijal vratiti na pravi put.

 

 

 

 

Vjerojatno najkontroverzniji novi Blizzardov proizvod je kartaška igra Hearthstone: Heroes of Warcraft. Makar u osnovi ne izgleda niti približno privlačno dobrom dijelu očekivane Blizzardove klijentele, moramo priznati da se nama svidio. Jako. Uglavnom, u slučaju da niste u toku radi se o brzoj i dinamičnoj besplatnoj igri koja ujedinjuje klasično iskustvo CCG-a sa šarolikim svijetom World of Warcrafta. Makar WoW već ima pravi TCG koji je dosta popularan sam po sebi, ovaj naslov pokazuje potencijal da ga bez poteškoća nadmaši. Sudeći prema informacijama iz Blizzarda, Hearthstone će na prijenosne platforme doći tijekom iduće godine, dok će trenutna beta uskoro preći u otvoreni format. Da, dragi čitatelji - uskoro ćete igru bez čekanja u redu za ključ moći skinuti i igrati koliko god vam je volja. Dobro, do trena kada zaključe betu i naprave ogroman wipe, te unište kolekciju karata koju ste mukotrpno sakupljali. Sve u svemu, ono o čemu se na ovom Blizzconu pričalo je uglavnom igrin kompetitivni mod, kao i nadolazeća kampanja za jednog igrača u kojoj ćete boreći se protiv legendi WoW svijeta sakupljati rijetke karte. Zgodno.

 

 

 

 

Fanovi moba žanra na ovom su Blizzconu također dobili svojih pet minuta. Dobro, prije bismo rekli par sati nego pet minuta, no zašto biti sitničav? Uglavnom, Blizzadova Moba dobila je službeno ime i zove se Heroes of The Storm. Meni osobno nije jasno zbog čega su igru odlučili brendirati na ovaj način, s obzirom da će se vrlo lako brkati sa nedavno izašlom ekspanzijom za Starcraft 2 (Heart of The Swarm). Sve u svemu, ako bismo morali u svega par riječi uobličiti ono o čemu se u igri radi, rekli bismo da se radi o Blizzardovoj moba verziji Smash Brothersa. Dakle zamislite na trenutak multiplayer battle arenu u kojoj se Thrall bori protiv Kerriganke dok im sa strane u gank dolazi mag iz Diabla 1. Mišung svih Blizzardovih franšiza još je duboko u razvoju, tako da će zatvorena beta početi tek tamo negdje početkom iduće godine. Ako želite biti jedan od beta testera, predlažemo vam da posjetite službenu stranicu i predbilježite se. Heroes of The Storm bio je prezentiran na zasebnom Q&A panelu gdje su, među ostalim, bili prikazani konceptualni videi, te objašnjene mehanike iza same igre.

 

 

   

 

 

 

 

 

 

Sve u svemu, ovogodišnji Blizzcon nas je obradovao daleko više od njegovog prethodnika. U sklopu njega dešavalo se mnogo više od samih prezentacija igara (cosplay, turniri, koncerti), te nam je iskreno žao što nismo mogli pokriti apsolutno sve. Blizzard se očito trudi stvoriti svojevrsnu kulturu oko svojih proizvoda, te im iz godine u godinu to sve više polazi za rukom. Doduše, makar većina objavljenih naslova na Blizzconu 2013 uglavnom ima veze sa prijašnjim naslovima, drago nam je bilo vidjeti kako WoW i dalje živi, dok razvoji Hearthstonea i HoTSa polako kreću prema naprijed. Blizzard ima tradiciju podizanja hypea na sve dobro etablirane franšize, te smo uvjereni kako ćemo o svim spomenutim naslovima čitati još dugo, dugo vremena.

 

 

Cosplaaaaay