Već dugo se spremam pisati o jednom od najboljih hrvatskih koncepata kada su u pitanju moda, glazba i dizajn interijera. Riječ je o bon tonu, čiji su idejni začetnici Josip Hubzin i Ingo Enco Kern. U postu vam otkrivamo sve novosti iz bon ton svijeta!
Jedan je svjetski putnik, drugi lokalni ambasador s internacionalnim radnim iskustvom, zajedno su odlučili Zagrebu nametnuti svoju dugogodišnju ljubav prema glazbi, modi, dizajnu i umjetnosti pretočivši je u suvremenu trgovinu i galeriju bon ton. Vođeni Adriatic dream idejom postaju međunarodna spona između glavnog grada i obale, surađuju s izvođačima na međunarodnoj razini, te se postavljaju kao vodiči za dolazeće turiste, posjetitelje festivala kao i zaljubljenika u high-end suvremenu modu. Tim vjeruje u luksuzni Adriatic lifestyle, stopljen s elementima rokerskih sedamdesetih Južne Kalifornije, chica francuske rivijere, te berlinškog undergrounda. U nastavku vam donosim razgovor s Josipom, u Dj krugovima poznatijem kao Jogarde, a za prijatelje Pepi.
MK: Od čega se sve sastoji ponuda u bon ton galeriji?
Pepi:Bon ton je sukus najboljeg od mode i glazbe. Selekcija suvremenih ekskluzivnih modnih brendova uključuje BLK DNM (New York), Marina Hoermanseder (Berlin), Zoe Karssen (Amsterdam), National Standard (Paris), dizajnere nakita Clemmie Watson (Los Angeles) i SysterP (Stockholm), te minimalističke kožne torbe njemačkog brenda PB0110, rađene u suradnji s turskom dizajnericom Ayzit Bostan.
MK: Drugi, no nimalo zapostavljeniji dio ponude bon tona odnosi se na glazbu. Što nudite za muzičke sladokusce?
Pepi: U glazbenoj su ponudi novi i rabljeni raritetni vinyli, CDi, glazbene knjige, igle za gramofone, audio slušalice, te vintage oprema. Ponuda ide toliko daleko da Bon Ton nudi kreme za sunčanje za tetovaže koji nude posebnu zaštitu kako bi tetovaže uvijek zadržale originalnu boju te nudi razna rješenja za poklone.
MK: Jako puno pažnje ste posvetili dizajnu interijera. Možeš li nam malo opisati prostor?
Pepi: Prostor čini prizemni dio s visokim staklenim izlozima gdje se smjestio modni boutique te galerija na kojoj stanuje glazba. Ono što interijer čini zanimljivim i ugodnim za boravak jesu upravo posebni detalji, poput vintagedeSede kauča i fotelja koji su nabavljani iz cijele Europe.
Zidove krasi fantastična serija slika gruzijskog umjetnika Alexander Gegia (Kunstakademie Dusseldorf) s motivom ribica koje su rađene fluoresecentim bojama te imate osjećaj da su žive. Stolovi su napravljeni od 100 godina stare hrastovine nastale prilikom rušenja stare kuće te daju prostoru posebnu toplinu. Takav jedan stol je ujedno i DJ pult koji je opremljen Revox pojačalima, ručno rađenim E&S Rotary mikserom, magnetofonskim trakama i pravi je povratak u prošlost kada je audio oprema bila na vrhuncu kvalitete. Od ostalih detalja u bon tonu, izdvojili bismo neonsko plavi Bon Ton logo u izlogu, flaminogose na galeriji u glazbenom dijelu, long board i kacigu koji svojim prisustvom neodoljivo podsjećaju na Miami sedamdesetih godina.
MK: Zagreb ste 'zauzeli', nije vam dosta pa se selite na obalu :) i to gdje drugdje nego u Dubrovnik gdje polako, ali sigurno definirate drugi dio koncepta bon ton. Naime, bon je aluzija na fashion, a ton na glazbu. Što se ustvari kuha u bon ton loncu?
Pepi: Dubrovnik nam se čini kao idealan spot zbog frekventnosti prometa, turističke atraktivnosti, kupovne moći, infastrukture letova i naboja energije. Otpočetka nastanka bon tona se bavimo event managementom i dovođenjem nama zanimljivih izvođača. Održali smo tako bon ton gostovanja u Berlinu, Stuttgartu, Düsseldorfu, Zagrebu, a tijekom ljeta je idealno mjesto na moru. Gosti su nam bili do sada: Kreidler (live), Dasha Rush, Tolouse Low Trax, Young Marco, Xosar, Dubbymann, Marc Schneider, Ilija Rudman, Abel & Jamie Tiller, Igor Tipura, Vladimir Ivković, Felver itd. Usko surađujemo sa Salon des Amateurs, te Kunstakademie u Düsseldorfu, Watergateom iz Berlina, Bar Romanticom iz Stuttgarta, Klub 20/44 iz Beograda i naravno zagrebačkim Mastersom kao instancom gdje aktivno sudjelujemo u programiranju kluba. Naš dijapazon na taj način pokriva područja mode i glazbe te osnovna načela bon tona. Ustvari ono što slijedi uskoro u Dubrovniku možemo slobodno nazvati dubrovačke glazbene igre na koje dovodimo creme de la creme europskih DJ-eva i DJ-ica.
Tu ćemo otprilike stati s ovim razgovorom jer vam malo želimo zagolicati maštu prije nego objavimo cijeli line up 'dubrovačkih glazbenih igrara' za koje ćemo vam pokloniti i nekoliko ulaznica.
Dok je Pepi gostovao na zadnjem izdanju The Garden festivala u Tisnom, na zagrebačkoj Šalati je nastala najnovija fashion kampanju iz bon ton radionice za koju su zaslužne prijateljice i kolegice s modnih pista, Petre Bianco i Nadje Božić. Inače, Petra je modnu karijeru zamijenila yogom i vođenjem Pink Elephant Yoga House, a Nadja je posvećena DJ karijeri i store manager je u bon tonu. U atmosferičnoj kampanji radnog naziva Californian dreaming Petra je ulozi modela dok je Nadja ovoga puta stala iza kamere u ulozi fotografa.
Vruće ljetno popodne na Šalati bilo je izvrsna vizualna kulisa i inspiracija za modnu igru gdje su se kombinacije i stajlinzi slagali sami po sebi, bez puno razmišljanja, bez stilista, make up-a i dodatnog svijetla. Na fotografijama su najnoviji komadi ovosezonskih kolekcija iz bon ton ponude, uključujući odlične Zoe Karssen majice i sweatshirte s natpisima, BLK DNM bijele traperice i savršena rock’n’roll kožna jakna, te kratke aprikot i žute kratke hlače Marine Hoermanseder
Za kraj poslušajte Jogarda na soundcloudu i pratite ModaKomoda blog na kojem vas očekuje hrpa novosti iz bon ton svijeta!