PREMA ISTOM RECEPTU

Borderlands 2

18.10.2011 u 10:54

Bionic
Reading

Programerska kuća Gearbox najavila je izlazak novog Borderlandsa s kojim će pokušati ponoviti zapanjujući uspjeh prethodnika koji je u jednakoj mjeri uspio oduševiti kako ljubitelje pucačina iz prvog lica tako i okorjele fanove RPG žanra

Borderlands 2 odnosno njegova priča započinje pet godina nakon originala. Čovjek imena Handsome Jack( koji si je prisvojio zasluge za otvaranje Vault-a na kraju prethodne igre)  udružio se sa proizvođačem oružja i prateće tehnologije kako bi zajedno osvojili Pandoru i Pandorin mjesec. Toliko o priči. Ako vas zanima dali je Borderlands 2 sačuvao svoj prepoznatljivi vizualni stil poput originala, odgovor je da. Ali poanta je u tome da specifičan grafički stil iz originala više nije tako monoton i dosadan već se vidi da su se programeri odlučili malo odmaknuti od Mad Max stila u kojemu je pijesak bila glavna 'hortikultura' a smeđa boja kolorit broj jedan. Sada ćete moći uživati u ljepšem i raznovrsnijem okolišu prepunom boja i raslinja za što je zadužen ekosistem planeta Pandora.

Osim grafičkih poboljšanja veliki napredak učinjen je po pitanju umjetne inteligencije gdje će vam neprijatelji pokušati doći sa strane i flankirati vas kako bi stekli taktičku prednost umjesto da samo bezglavo jurišaju ravno na vas. Usto, na vrlo će spretan način iskoristiti okoliš odnosno razne 'prirodne' prepreke na tlu kako bi se što učinkovitije obranili te krenuli u možebitni protunapad. Ljudski neprijatelji će se sada moći penjati na ljestve, skakati sa zidova što znači da ćete s njima imati puno više problema nego u prvoj igri. Neprijatelji se mogu i onesposobiti do stanja u kojem više nisu sposobni za borbu, te ih kao takve možete pustiti te otići ali i završiti posao dobivši za nagradu određenu količinu iskustvenih bodova. Mi preferiramo ovo drugo.

Originalni Borderlands je u mnogim elementima gameplaya bio na visokoj razini a posebno su se isticali neprijatelji čija je raznovrsnost donosila kvalitetu više. U novom nastavku možete očekivati povratak jednog dijela poznatih 'faca' ali ne očekujte da će izgledati potpuno identično. Pod tim prvenstveno mislim na njihove reakcije i različite animacije bazirane na tome jesu li ozlijeđeni ili samo ošamućeni. Ovisno o stupnju ozljede kretat će se sporije ili će šepati. To recimo ne vrijedi za robote, jer ako njima odvalite nogu oni će i dalje jurišati prema vama jer roboti navodno ne osjećaju bol. Jednom riječju, neprijatelji se sada ponašaju prirodnije te će čak i pobjeći te potražiti sklonište ukoliko ih dovoljno jako ozlijedite.

Što se oružja tiče(a njih u igri ima doslovno na stotine), sve popularne pljuce i proizvođači iz jedinice vračaju se na scenu i u Borderlandsu 2. Izgleda kako su se ovog puta igrini programeri iz Gearbox studija fokusirali na naglašavanju razlika između pojedinih proizvođača kako bi dobili na većoj raznolikosti. Oružje proizvedeno od različitih kompanija sada će imati drugačiji osjećaj napucavanja što znači da čete samo po izgledu ili zvuku pojedinog oružja moći znati tko ga je napravio.

Vrlo popularni co-op mod iz prethodnog nastavka biti će dostupan i u Borderlandsu 2 što je svakako dobra vijest za sve ljubitelje kooperativnog igranja. Kako do izlaska igre ima još vremena te bi se prema procjenama trebala pojaviti u prvoj polovici 2012. godine, ovom naslovu ćemo u nadolazećim mjesecima zasigurno posvetiti još dosta pažnje. Za kraj recimo kako bi Borderlands 2 trebao izaći za osobno računalo i konzole nove generacije.  

Borderlands 2 trailer