Šef inXile Entertainmenta tvrdi da je Valve izvukao PC gaming iz 'mračnoga doba'
Već se godinama raspravlja je li PC gaming na izdisaju. Ta tvrdnja sigurno je predramatična, no da mu nije lako – nije. Tržište PC igara višestruko je manje od onog konzolaškog: ukoliko se pogledaju statistike igara iz primjerice Call of Duty franšize, tek oko 1% prodanih kopija odnosi se na verziju za PC.
Brian Fargo, osnivač inXile Entertainmenta, studija koji trenutno razvija Wasteland 2, jednu od Kickstarter uspješnica, tvrdi da je upravo Valve spasio PC gaming. Razlog? Steam je prvi digitalnu distribuciju učinio općeprihvaćenom činjenicom. Nije tajna da je digitalna distribucija danas gotovo pa jača od one fizičke.
Na Steamu je danas moguće kupiti više od dvije tisuće igara, a na njemu egzistira čak 40 milijuna članova.
'Što se mene tiče, Valve je spasitelj PC-a.' ustvrdio je Fargo u intervjuu za Eurogamer – 'Bili smo u mračnom dobu, a onda se dogodio bljesak. Dok nije postojala digitalna distribucija, Valve ju je pokrenuo i omogući developerima da budu u izravnom kontaktu s igračima. I to bez ikakvih trikova i prisile da radimo ekskluzive, kao što to rade ljudi u konzolaškoj industriji.' Fargo je prije svega oduševljen 'Early Accessom' na Steamu koji developerima omogućava da igrači zaigraju nedovršenu verziju igre i na temelju kritika i uočenih problema rade na njenom poboljšanju.
Wasteland 2 nastavak je duhovnog prethodnika Fallout franšize. U razvoju je za PC, OS X i Linux. Nažalost, još uvijek nije poznato kada će se pojaviti na tržištu.