Kakva budućnost čeka Halo nakon Reacha? Odgovor su ponudili ljudi iz Microsofta...
Fantastični Halo: Reach bio je ujedno svojevrsni oproštaj Bungieja od franšize koja je postala jedan od najvažnijih FPS serijala, a njegov uspjeh utoliko je veći jer je uspio stvoriti iznimno FPS iskustvo na konzoli.
Halo će sada pasti u ruke Microsoftovom razvojnom timu pod imenom 343 Industries, i sve to ne bi bilo nimalo sporno da ne znamo za Microsoftove planove. Jedna igra Halo svake tri godine – to nije dovoljno često, bio je jasan Phil Spencer iz Microsofta.
Spencer kao uzor navodi Activision i Call of Duty koji dobivaju novu igru praktički svake godine, uz visoku razinu kvalitete: Svaka čast Activisionu jer su odradili dobar posao producirajući dobre igre koje izdaju svake godine i mislim da ih igrači podržavaju u tome. Mislim da iz njihovog primjera možemo štošta naučiti jer su uz kvantitetu zadržali i kvalitetu, što je iznimno bitno.
Sve je to lijepo i krasno, no nismo sigurni želimo li izvrsnom serijalu Halo pozadinu poput Activisiona, koji svoje igre voli maćehinskom ljubavlju. Istina je da Call of Duty izlazi svake godine, no sjetimo se – singleplayer kampanja u Modern Warfareu 2 trajala je pet sati, dok se u isto vrijeme igra prodavala po vrlo visokoj cijeni. Da, da, znamo, najvažniji aspekt serijala CoD je multiplayer, no ipak.
Na kraju krajeva, igre se rade s većim vremenskim razmacima da bi se svakim novim nastavkom moglo ponuditi nešto inovativno i svježe. Da skratimo, nimalo nam se ne sviđa smjer u koji je Microsoft odlučio gurnuti Halo.