Kako dobivati pažnju sto tisuća korisnika iz mjeseca u mjesec za cijenu dva oglasa u dnevnim novinama? Vlastitim sadržajem odnosno content marketingom! Saznajte sve o content marketingu na Jasno i glasno radionici, koja će se održati na Weekend media festivalu u subotu 22. rujna u 15 i 30
Silovit razvoj tehnologije iz temelja je promijenio navike kupaca te proces i dinamiku odabira te na koncu kupnje proizvoda ili usluga. Korisnici se danas na internetu temeljito informiraju, a odluke o kupnji donose temeljem stavova koje dijele u svome online okruženju. Stoga sve što kompanije koje žele biti dio te komunikacije mogu napraviti je osmisliti sadržaj kojim će ih zainteresirati upravo za svoje proizvode i usluge.
Originalan i autentičan sadržaj, kojim se u konkretan životni kontekst stavljaju proizvodi, sadržaji i usluge koje kompanije nude, jedini je alat za privlačenje i zadržavanje pažnje današnjih kupaca i korisnika.
Ujedno, sadržaj je glavna poluga za generiranje komunikacije i interakcije s korisnicima na društvenim mrežama, detektiranje konkretnih tema koje korisnike zanimaju ili muče, povećanje posjeta drugim internetskim odredištima tvrtke te diskretno skretanje pažnje na dodatne aktivnosti koje tvrtka poduzima s ciljem većeg zadovoljstva korisnika pruženom uslugom.
Na radionici će Jasno & Glasno sa kvalitetnim i uspješnim content marketing strategijama i projektima, objasniti kako se osmišljava i kreira sadržaj, te koliko novca i resursa je potrebno za kvalitetan content marketing koncept. Jedan od vodećih marketinških i internetskih stručnjaka Seth Godin kaže da je content marketing jedini marketing koji nam je preostao, a na radionici Jasno & Glasno precizno možete doznati zašto.
Radionica će se dogoditi u subotu, 22. rujna na Weekend media festivalu, u 15 i 30.