TAMNA STRANA

Darksiders 2

29.05.2012 u 12:14

Bionic
Reading

Prvi Darksiders je bila jedna od onih igara koja je relativno neopaženo prošle ispod radara i koja je na neki način ostala podcijenjena. S druge strane, tko god ju je odigrao za nju je imao samo riječi hvale što je za jednu igru najbolja preporuka i reklama

Prvi Darksiders je bila jedna od onih igara koja je relativno neopaženo prošle ispod radara i koja je na neki način ostala podcijenjena. S druge strane, tko god ju je odigrao za nju je imao samo riječi hvale što je za jednu igru najbolja preporuka i reklama

Iako originalni Darksiders nije niti izbliza bila savršena igra, da ste pitali bilo koju osobu koja je istu završila, rekla bi vam da je u njoj itekako uživala. Igru se dosta uspoređivalo s naslovima poput Castelvanie i Zelde i to s pravom jer Darksiders nije imao baš originalni gameplay i ideju, ali je zato programerski studio Vigil Games istu kvalitetno realizirao. S tim na umu, lijepo je vidjeti kako je isti taj programerski studio dobio priliku raditi i na drugom po redu nastavku koji bi trebao biti u svim aspektima gameplaya bolji i kvalitetniji od svog prethodnika.

Kao što smo rekli, Darksiders 2 bi trebao imati sve kao i original ali naravno puno bolje. Usto, igra ima potpuno novu priču, nešto drugačiji kontekst i novi gameplay kako bi opravdao ulogu novog igrinog protagonista koja je u ovom slučaju, Smrt. Za razliku od glavnog aktera prošlog nastavka, ovaj mnogo više podsjeća na izvornog Jahaća Apokalipse usprkos plastičnom prizvuku glumca koji mu je posudio glas. Možda je jedina šteta što su se producenti odlučili napraviti paralelnu priču umjesto da su samo nastavili gdje je prethodna završila. Samo će vrijeme pokazati dali je taj manevar bio pametan jer se ne jednom takav potez pokazao kao potpuni promašaj.   

Darksiders 2

Što se gameplaya tiče, Dungeon crawling gameplay nalik Zeldi je i dalje tu. Doduše, glavni protagonist je za ovu priliku mnogo agilnija figura nego što je to 'Rat' iz prošlog nastavka ikad bio, tako da su ubačene nove mehanike poput penjanja i skakutanja koje će igraču dati puno veću slobodu kretanja i rješavanja onoga što se u zadanom trenutku treba riješiti. Borba je generalno bitno drugačija nego je to bio slučaj u originalnom Darksidersu. Primjerice, Smrt ne može blokirati udarce već se samo izmicati. Što se oružja tiče, koristit ćete kosu (komada dva) koje će biti vaše primarno oružje. Sekundarno oružje možete odabrati po vašem izboru a dijele se na lakšu i težu kategoriju. Laka kategorija podrazumijeva oružja poput kandži a teška koplja i malj. Tijekom igre nabasat ćete i na Strifeov pištolj koji je poznat još iz prvog nastavka. Kombinirajući sve te elemente jačat će vam melee napad što će vam u konačnici pomoći da porazite neprijatelje. Kao nadogradnja spomenutom, u igri postoje i specijalne sposobnosti koje se dijele na dvije kategorije. Harbinger i Necromancer. Obje kategorije sadrže defanzivne i ofanzivne grane koje možete nadograđivati a što se samih odluka tiče u koju kategoriju ulagati resurse, one su relativno linearne jednom kada započnete nadogradnju.

Jedna od novina u igri je loot sistem koji funkcionira baš kao i većina loot sistema na koji ste do sada navikli. Novost je i promjena izgleda vašeg lika svaki put kada na sebe navučete drugačiju opremu. Iako potpuno nebitno za sam gameplay, vizualno donosi ugodnu promjenu u odnosu na prethodnika. Da ne bi bilo sve tako ružičasto, recimo da Darksiders 2 ima i mana a pod tim prvenstveno mislimo na manjak same borbe. Istraživanje i rješavanje zagonetki kao da je otkinulo poveći dio same igre što je pomalo razočaravajuće.

Darksiders 2 bi se trebao pojaviti krajem lipnja i to za osobna računala te konzole.  

 

Darksiders 2 gameplay