Dead Island: Riptide nadolazeća je igra iz Dead Island franšize te se nastavlja na radnju iz originala
Dead Island je open-world role-playing igra koju razvija Techland, a izdaje Deep Silver. Serijal se fokusira na preživljavanje na otoku koji je preplavljen zombijima, a vaše glavno sredstvo preživljavanja je melee borba. Po izlasku igra je primila prosječne ocjene većinom zbog tehničkih problema i velikog broja bugova, no to ju nije spriječilo da postane komercijani hit prodavši 4 milijuna primjeraka.
Dead Island se suočio s velikim problemima nakon što je igra puštena u prodaju zbog iznimne količine nasilja. Tako igra uopće nije prodavana u Njemačkoj jer ju USK (tijelo odgovorno za klasifikaciju igara u Njemačkoj) zbog ranije navedenog razloga nije htio recenzirati. Također, originalni Dead Island logo morao je biti promijenjen jer je prikazivao samoubojstvo.
Dead Island: Riptide nastavlja tamo gdje je original stao. Glavni protagonisti su još uvijek Sam B, Xian Mei, Logan Carter i Purna. Nakon što su preživjeli horore otoka Banoi, preživjeli bježe u helikopteru na vojni brod. Na njihovu nesreću, zbog podivljalog monsuna i činjenice da su i preživjeli inficirani, na brodu izbija nova zombi epidemija te su oni prisiljeni pobjeći s broda. Spas pronalaze na otoku imenom Palanai. Na svom turbulentnom putovanju dobivaju novog člana grupe, Johna Morgana. John Morgan je kuhar u mornarici, no veoma je vješt u hand-to-hand borbi.
Kao i kod originala, razvoj lika u novom nastavku bit će utemeljen na iskustvu kojeg ćete dobivati ubijanjem zombija i rješavanjem zadataka. Kada vaš lik levelira on postaje izdržljiviji i dobije više 'healtha'. Kao i kod originala, prilikom leveliranja dobijete bod za vještine koji možete investirati u vještine sadržane u skill drvu. Kao što je ranije spomenuto, u igri je naglašena melee borba, no dostupna su i vatrena oružja. Za razliku od originala gdje su vatrena oružja bila dostupna tek kasnije u igri, u Riptideu ona će biti na raspolaganju igračima osjetno prije.
Riptide nosi i velik broj inovacija. Vlasnici originala biti će oduševljeni opcijom nastavka napretka svog lika iz originalnog Dead Islanda te će tako biti u mogućnosti kopirati ili 'uvesti' razinu i vještine starog lika u novi Riptide. Developeri su spomenuli i mogućnost prenošenja određenih stvari i oružja, no zasad ništa nije potvrđeno. Jedna od najvažnijih i najpopularnijih karakteristika Dead Islanda, multiplayer co-op, također je doživjela manja poboljšanja. Level restrikcije između likova su maknute te će se igra automatski rebalansirati da nađe sredinu tako da svi igrači mogu sudjelovati u igri.
Naravno, predstavljene su i nove vrste zombija kao što su Grenadier koji baca eksplozive na preživjele te Ogre. Također, na ekranu će biti više zombija no ikad, a način na koji se respawnaju je redizajniran. Zombiji će se ponovno pojaviti na mjestima koje ste već prošli, no ovaj puta igra bi taj aspekt trebala regulirati mnogo inteligentnije i kompleksnije te će tako uzimati u obzir različite parametre kao što su stanje igrača, kada su zadnji put prošli određenim mjestom, da li je igrač na misiji itd.
Velike promjene doživio je i sam engine koji igra koristi. Razlog tome su poboljšani vremenski uvjeti koji će biti korišteni da pojačaju napetost i intezitet igre. Jedino sredstvo prijevoza na otoku je brod s kojega će vas zombiji pokušati povući. Prema riječima studija 'otok će biti mnogo drugačiji od onog iz prvog dijela'.
Izlazak igre zacrtan je za 23. travnja za SAD dok se u Europi očekuje tri dana kasnije. Igra se razvija za PC, Xbox360 i PlayStation 3. Deep Silver je potvrdio da će cijena igre biti 50 dolara.