vanjski pr

Dijana Čuljak medijski je trenirala i ministra rada Aladrovića. Cijena - 23.700 kuna s PDV-om

12.11.2021 u 10:03

Bionic
Reading

Bivšoj novinarki HRT-a Dijani Čuljak kojoj će se ponovno suditi za izvlačenje milijuna kuna, lani je baš dobro krenulo na privatnom poslovnom planu. Njena tvrtka Adepto Media osnovana prije četiri godine, lani je ostvarila 221.000 kuna čiste dobiti na 461.000 kuna prihoda

Ali kroz te četiri godine nije radila s ministarstvima, dok su je ove godine za medijske treninge uzeli dvojica mladih HDZ-ovih ministara iz Slavonije.

Tjednik Express prvi je otkrio da ju je angažirao ministar obrane Mario Banožić, a sada je za 24 sata potvrđeno i da ju je angažirao i Josip Aladrović, ministar rada i socijalne skrbi.

'Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike je krajem 2020. godine naručilo uslugu medijskog treninga od tvrtke Adepto media d.o.o. u vrijednosti 19 tisuća kuna plus PDV. Usluga je konzumirana od kraja 2020. godine do svibnja 2021. godine', odgovorili su iz Aladrovićeva ministarstva, ali ni oni nisu rekli što to točno usluge koje pruža Čuljak uključuju iako je radila i na treningu za medijske istupe sa samim ministrom.

Iz podataka Državne riznice, vidljivo je da joj je Aladrovićevo ministarstvo isplatilo 23.760 kuna, što odgovara ugovorenom iznosu kada se na uslugu doda PDV od 25 posto.

A što se tiče angažmana Čuljak u MORH-u, iz odgovora je jasno da ili Banožićevo ministarstvo ili Čuljak ne govori istinu. Njihovi odgovori su dijametralno suprotni  što se tiče trajanja korištenja usluga medijskog treninga. Naime, MORH je odgovorio da je tvrtka Adepto media d.o.o angažirana u razdoblju od veljače do lipnja 2021. godine, dok Čuljak za 24 sata odgovara da angažman još traje.

'Posao nije odrađen u cijelosti, već samo mali dio do sada. Račune će MORH-u ispostaviti moja tvrtka ukoliko posao bude obavljen', pisano je odgovorila Čuljak  uz napomenu da 'nakon 30 godina iskustva u bavljenju novinarstvom, njena tvrtka na tržištu nudi usluge medijskog treninga, odnosa sa javnošću i kreiranja novinarskog i video sadržaja.

Dodala je i da je njena cijena znatno ispod tržišne za uslugu koju je obavila. Dakle, po Čuljak, angažman je tek počeo i traje u ovom trenutku, dok MORH govori da je završio u lipnju.