Arkane Studios objavio je drugi po redu razvojni dnevnik u kojemu nas njeni autori dublje upoznaju sa okružjem u kojemu će se igra odvijati
Nedavno je Arkane Studios objavio prvi razvojni dnevnik, a sada imamo priliku vidjeti u drugi u kojemu ćete najviše slušati Viktora Antonova, direktora vizualnog dizajna te Sebastiena Mittona, umjetničkog direktora na Dishonoredu. Ako se dosad niste zaljubili u ovajzaista obećavajući naslov, onda bi vrlo lako mogli sada;
Da budemo iskreni, Dishonored nas podsjeća na vrlo ukusnu mješavinu Half-Lifea 2, BioShocka i Arx Fatalisa i dokazuje da igre zaista jesu umjetnost. Jasno, tako nešto izjaviti će svaki gamer i prstom (s punim pravom) uperiti na indie scenu. No, Dishonored je pravi, skupi AAA naslov u kojemu je ovakva razina promišljanja vizualnog dizajna još uvijek vrlo rijetka.
U priloženom razvojnom videu tako možete vidjeti kako je nastajao Dunwall, ali i cijeli setting koji miješa steam-punk, viktorijanski stil i moderno doba i tvori jednu dosad neviđenu, ali neopisivo privlačnu cjelinu.