HRT PRESKOČIO KONKURENCIJU

Dnevnik u podne najgledanija informativna emisija

04.07.2012 u 15:10

Bionic
Reading

Prema podacima AGB Nielsena, HTV bio je najgledanija televizijska kuća u Hrvatskoj u periodu od 1. siječnja do 1. srpnja 2012. godine na razini cijelog dana sa shareom od 29,7 posto. Nova TV u istom periodu bilježila je 29,5 posto, RTL 21, dok je ostalim kućama pripalo 17 posto

'Nakon devet godina zaustavljen je pad gledanosti i polako se dižemo. Od 26 vikenda, HTV je u 24 bio najgledanija televizija. U 2011. godini bili smo 13 najgledanija javna televizija u Europi, sada smo osma, a konačni cilj je ući među pet. Za to će nam trebati oko godinu i pol, malo više sredstava i bolja tehnika', mišljenja je glavni urednik HTV-a Bruno Kovačević

U moru brojki i podataka koji su prezentirani posebno zanimljivo je da je najgledanija informativna emisija među sve tri televizije HTV-ov Dnevnik u podne, koji je u lipnju čak osamnaest puta bio najgledanija informativna emisija.

Gledano u općoj populaciji, podnevni Dnevnik gledalo je, ovisno o danu, između 416 i 832 tisuće gledatelja. Uz njega, najgledanije HTV-ove emisije su i dalje Plodovi zemlje (u prosjeku 700.000 gledatelja) i Nedjeljom u 2 (545.000).

Voditelj projekta Euro 2012. Drago Ćosić istaknuo je da su unatoč restriktivnom ugovoru s UEFA-om i činjenici da su imali manje prava na minute za reklame nego prijašnjih godina odradili odličan posao.

'Program vezan za nogometno EP što na terenu, što u Zagrebu odradilo je 90 ljudi. Za primjer mogu reći da je RAI imao 185 ljudi, a nisu imali ni minute više programa od nas. Emitirali smo 150 sati programa vezanih uz Euro, a emisije posvećene prvenstvu pratilo je između šest i devet posto populacije', kazao je Ćosić dodavši da je utakmicu Hrvatska – Italija gledalo 1,5 milijuna gledatelja u Hrvatskoj.