Državni tajnik u Ministarstvu znanosti i obrazovanja Matko Glunčić potvrdio je Hini da je uputio molbu za razrješenje s dužnosti državnoga tajnika iz moralnih razloga jer je u posljednja dva mjeseca izgubio sve ovlasti koje ta dužnost nosi te ne može primati plaću za ono što ne radi
Matko Glunčić je u telefonskom razgovoru za Hinu objasnio kako je tijekom obnašanja dužnosti državnoga tajnika i dovršio glavne projekte pa je tako njegova zadaća u tome smislu završena.
Spomenuo je nekoliko projekata, među kojima je strateški projekt CALT – 'Centar za napredne laserske tehnike' financiran u sklopu Operativnoga programa 'Konkurentnost i kohezija 2014. do 2020.' u iznosu od nešto više od 121 milijun kuna.
Glunčić je istaknuo i projekt Hrvatski znanstveni i obrazovni oblak (HR-ZOO), vrijedan 25 milijuna eura kojemu je glavni cilj izgradnja računalnoga i podatkovnog oblaka kao biti temeljne sastavnice nacionalne istraživačke i inovacijske e-infrastrukture, a povećava i sposobnosti sektora za istraživanje, razvoj i inovacije za provođenje istraživanja vrhunske kvalitete i zadovoljavanje potreba gospodarstva. Projekt se uspostavlja mreža u četiri grada: Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku.
Glunčić je rekao da će se vratiti na svoje radno mjesto na Prirodoslovno-matematičkome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Matko Glunčić bio je i kandidat za voditelja Ekspertne radne skupine (ERS) za provedbu kurikularne reforme i na natječaju je imao najbolje rezultate, ali na tu dužnost nije izabran jer koalicijski partner HNS nije bio suglasan s njegovim imenovanjem.
Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak potvrdila je u srijedu Hini da je zahtjev za razrješenjem državnoga tajnika Matka Glunčića proslijeđen u Vladu.
'Poslali smo zahtjev za razrješenjem na Vladu te očekujemo vrlo brzo i formalnu odluku o razrješenju gospodina Glunčića', rekla je ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak za Hinu u povodu Glunčićeva zahtjeva za razrješenjem.
'Što se tiče dužnosničke razine u Ministarstvu, moj tim i dalje bez ikakvog zastoja vodi sva četiri velika reformska procesa: kurikularnu reformu, reformu strukovnog obrazovanja, relevantno visoko obrazovanje i poticanje izvrsnosti u znanosti', dodala je ministrica.