Electronic Arts se, izgleda, baš i ne valja u višemilijunskoj zaradi kao što je na to navikao...
Da u gamingu ne teče med i mlijeko općenito je poznata stvar. Visoko-budžetni naslovi često postaju predskazanje godišnjeg poslovanja velikih developerskih timova, kvaliteta naslova nije niti blizu financijskim očekivanjima njihovih distributera, a kraj trenutne generacije konzola otvara put valu neobičnih indie igara.
Electronic Arts objavio je zaradu u proteklom kvartalu i ona nije baš neko cvijeće. Konkretno - 381 milijun dolara gubitka i 711 milijuna zarade. Ovo je, kao što i osnove algebre nalažu, i dalje pozitivan rezultat. Međutim, tiha kriza visokobudžetnih izdavača uzrokovana trenutnim modelom produkcije igara (brazilijunski projekti i developerski timovi od po nekoliko stotina ljudi) kao i gore spomenutim krajem generacije konzola ostavlja trag na zaradi.
Electronic Arts, doduše, tvri kako Battlefield i FIFA franšize i dalje zarađuju impresivnu količinu novca. FIFA, konkretno, postaje EAova zlatna kokoš koja godišnje zarađuje preko jedne milijarde dolara. Nadamo se da trenutna mikro kriza velikog izdavača neće utjecati na franšize koje smo zavoljeli tijekom zadnjih par godina.