Prvi izbor za kupovinu u pokretu i najvjerniji partner na putu
Grupa Petrol, drugi najveći opskrbljivač naftnih derivata u Hrvatskoj i jedna od vodećih energetskih tvrtki, otvorila je tri od ukupno deset potpuno renoviranih, suvremeno opremljenih te inovativnih prodajnih mjesta budućnosti na lokaciji Helena Zapad, Donja Zelina. Renovacijom i modernizacijom prodajnih mjesta, Grupa Petrol ispunjava obećanje kako će kontinuirano ulagati te investirati u hrvatsko tržište u skladu sa strateškom inicijativom-prodajno mjesto budućnosti, što dokazuju i novoobnovljena prodajna mjesta raznolike ponude koja čine dio ukupno deset prodajnih mjesta kompletno obnovljenih tijekom 2023. godine, moderne arhitekture i obogaćena mogućnostima postavljanja alternativnih izvora energije. Spojivši najbolje od oba svijeta (Petrol i Crodux), cilj je Grupe Petrol biti prvi izbor za kupnju u pokretu. Ambicija je pružiti izuzetno korisničko iskustvo koje postavlja novi standard kvalitete.
Strateški ciljevi Grupe Petrol usmjereni su na pružanje jedinstvenog korisničkog iskustva kupnje koje je novootvoreno mjesto Helena Zapad pružilo i svim okupljenim gostima – od članova Uprave, predstavnika lokalne zajednice i čelnih ljudi iz sektora gospodarstva i energetike. 'Otvorenje prodajnog mjesta Petrola Helena Zapad, ali i prodajnog mjesta Helena Istok te Desinec Sjever predstavljaju značajan iskorak prema ostvarenju naših vizionarskih ciljeva. Naša predanost pružanju vrhunske usluge te najbolje i trajne podrške našim kupcima, prožima svaki aspekt našeg poslovanja. Helena Zapad jedna je od tri potpuno obnovljena prodajna mjesta koja objedinjava koncept pružanja najboljeg iskustva kupnje i uslugu na najvišoj razini. Otvorenjem prodajnih mjesta stavljamo naglasak na sustav održivih, moderniziranih i digitaliziranih usluga , gradimo budućnost u kojoj želimo biti vodeći dobavljač naftnih derivata i održivih energetskih rješenja, ali i vodeći servis na putovanjima naših kupaca. Naša posvećenost ostvarenju strateških ciljeva odražava se u kontinuiranim investicijama u smjeru proizvodnje zelene energije distribucije energenata i energetskih rješenja te procesa digitalizacije. Konsolidiramo svoju ulogu ključnog igrača u energetskoj tranziciji što dokazuju i dvije vjetroelektrane na području Šibensko- kninske županije i planovi usmjereni prema uspostavi solarnog parka. Naša konkurentnost u Hrvatskoj i društveno-ekonomski doprinos čuvaju se kroz pažljivo upravljanje, čime čuvamo zaposlenike i partnerstva', istaknula je Nada Drobne Popović, predsjednica Uprave Grupe Petrol.
Pomno birani proizvodi i usluge Petrola usmjereni su prema unaprjeđenju gastronomske ponude i ugodnih prostorija za konzumaciju u restoranima Fresh, budući da je jedan od strateških ciljeva Grupe Petrol zadržavanje vodećeg mjesta prilikom izbora za kupovinu u pokretu. Kao dodatak, 'Kava na putu' poziva putnike na opuštanje uz vrhunsku, svježe pripremljenu kavu zadovoljavajući raznolike ukuse i donoseći kupcima trenutke opuštanja prilikom putovanja. Kroz aplikaciju 'Na putu', korisnici mogu bržim putem platiti gorivo te na najjednostavniji mogući način uživati u omiljenoj kavi.
'Nova prodajna mjesta predstavljaju sintezu naših korporativnih vrijednosti i inovacija. Tri prodajna mjesta tijekom ove su godine obnovljena su u okolici Zagreba – Helena Istok i Zapad te Desinec Sjever.
Tri su na području Istre (Labin, Pula Mutilska i Umag), četiri prodajna mjesta iz Croduxove mreže u Dalmaciji (Split Dujmovača, Dugopolje jug i sjever, Zadar Jadranska) su ili u postupku renovacije ili je modernizacija već završena. U procesu izgradnje je greenfield investicija Dragalić Sjever na autocesti A3 Zagreb-Beograd. Spajamo najbolje od obje marke te osiguravamo neusporedivu kvalitetu, stabilnost i povjerenje za sve naše korisnike na 202 prodajna mjesta raspoređena po svim županijama i s više od 2000 zaposlenih. Novoobnovljena prodajna mjesta simbol su naše predanosti ekološki odgovornom poslovanju i pristupu koji će oblikovati budućnost. Sa žarom prema održivosti, Helena Zapad integrira i alternativne izvore energije i najnovije tehnologije, pomažući nam da napredujemo prema zelenijoj i održivijoj budućnosti', dodala je Simona Kostrevc, predsjednica Uprave Društva Petrol u Hrvatskoj.
Prodajno mjesto Desinec Sjever, Prodajno mjesto Helena Istok te Prodajno mjesto Helena Zapad potpuno su novoizgrađena prodajna mjesta, dodatno obogaćena renomiranim brendom brze hrane McDonald'som koji, uz postojeći Fresh asortiman, pruža cjelovitu gastronomsku ponudu za kupce najrazličitijih ukusa.
Na novim prodajnim mjestima dostupna su visokokvalitetna goriva iz vrhunske linije Q Max, uključujući LPG i AdBlue, koja koristi inteligentne molekule i Dual Action Technology kako bi osigurala neusporedivu snagu i zaštitu motora, osiguravajući manju potrošnju, niže emisije i veću energetsku učinkovitost, pritom čineći svaku vožnju ugodnom. Također su osigurane i e-punionice kako bi bile ispunjene sve potrebe i zahtjevi vozača električnih vozila. U skladu sa svojom strateškom vizijom stvaranja zelene budućnosti, Grupa Petrol aktivno djeluje u Hrvatskoj kako bi pripremila dokumentaciju i dobila dozvole za instalaciju solarnih elektrana na krovovima svojih prodajnih mjesta. Ovaj važan korak čini integriranu inicijativu Petrol Green kojom Grupa Petrol provodi vlastitu energetsku tranziciju prema održivosti, ali i osigurava pristup zelenoj energiji iz obnovljivih izvora za mnogobrojne kupce.
Otvorenje novog prodajnog mjesta Helena Zapad na više od 600 metara kvadratnih, ujedno je i prilika za poticanje društvene odgovornosti i zahvalu zajednici u kojoj novootvoreno prodajno mjesto posluje. Ovom prigodom, u skladu s vrijednostima Grupe Petrol, donirana je financijska potpora Vatrogasnoj zajednici grada Svetog Ivana Zeline za obnovu visokokvalitetne opreme i održavanja vozila, s obzirom na ključnu ulogu koju vatrogasci imaju u očuvanju sigurnosti i dobrobiti zajednice u kojoj Grupa Petrol posluje.
Prodajno mjesto Petrola Helena Zapad predstavlja ne samo fizički prostor, već simbol posvećenosti Grupe Petrol u stvaranju bolje i održivije budućnosti. Ulaganje u zaposlenike, redizajn i moderno opremanje prodajnih mjesta jedan je od strateških ciljeva do 2025. godine gdje je predviđeno 627 suvremenih prodajnih mjesta u maloprodajnoj mreži koja će biti namijenjena pružanju jedinstvenog iskustva kupnje i sveobuhvatnoj opskrbi kupaca na putu.