ArenaNet, razvojni tim koji radi na Guild Wars 2 MMORPG-u, najavio je da će tom igrom pokušati iz temelja promijeniti već pomalo ustajali žanr MMO
'Poruka koju odašiljemo je ta da su ljudi siti i umorni od tradicionalnih MMO-ova', kaže glavni dizajner Colin Johanson – 'Vaši MMO likovi sada nemaju osobnost, ne postoji priča, svijet je naizgled mrtav i u većini slučajeva ne postoji inicijativa za interakcijom s drugim igračima. Mi pokušavamo sve to promijeniti.'
Originalni Guild Wars postao je omiljen među milijunima i neko pristojno vrijeme bio i glavna prijetnja nedodirljivom World of Warcraftu, a jedan od glavnih razloga za to bila je potreba da se igra u 'guildama' – skupinama. Ipak, njegova najveća prednost bila je ta što za igru nije postojala pretplata. Da, dobro ste čuli – kupili ste igru i to je bilo to. Igra je još uvijek aktivna među nekolicinom, a nabavljiva je u paketu sa svim ekspanzijama po iznimno prihvatljivoj cijeni.
'Zadržali smo najbolje elemente prvijenca te tome pridodali mnoge druge stvari i pokušavamo napraviti najbolji MMO', kaže Johanson i zaključuje da unutar MMO žanra ima još 'mnogo mjesta za rast' i da ArenaNet može žanr odvesti na jednu novu razinu. Datum izlaska igre još nije definiran.