Halo 4 neće koristiti isti engine kao prethodni Reach ili Combat Evolved Anniversary, potvrđeno je iz 343 Industriesa
Nakon što je Bungie napustio jednu od najslavnijih franšiza današnjice, Microsoft je za Halo angažirao studio 343 Industries koji je imao svoj prvi test na produkciji izdanja Combat Evolved Anniversary, a ono je naišlo na vrlo dobre kritike. Igra je mnogim obožavateljima serijala bila zanimljiva jer je istovremeno radila na dva grafička enginea, što je omogućavalo igraču da usred igre mijenja stari i remasterirani izgled.
Ipak, u 343 Industriesu odlučili su da će za Halo 4 napraviti potpuno novi engine. 'Igra ne dijeli engine s Anniversaryjem', izjavio je Frank O'Connor na forumu NeoGAF. 'Svaki pojedini aspekt - audio, rendering, osvjetljenje i ostali radikalno su izmijenjeni ili napisani od početka. Od starog je enginea ostalo možda nekoliko linija koda.'
S obzirom da je nekoliko prethodnih igara radilo na rezoluciji manjoj od 720p, O'Connor je umirio sve prisutne rekavši da će Halo 4 raditi upravo na 720p.
Kako pak izgleda proces produkcije Haloa 4, provjerite u prvom 'razvojnom dnevniku'.