Da se krupni kapital može efektno i oportuno umiješati u društvene teme, pokazuje i nova kampanja Harleya Davidsona u Québecu. Kako izvještava AFP, poznati američki proizvođač motocikla lansirao je, usred debate o laicizmu, novu kampanju u kojoj su paralelno prikazani religiozni motivi islama i kršćanstva uz Harleyeve motocikle, sve pod sloganom 'Svakom svoja religija'
Na jednom od plakata u Québecu prikazan je, na crnoj pozadini, portret mlade žene. S jedne strane, odjevena je u plavi hidžab, a s druge nosi motorističku kacigu i jaknu. Na drugom plakatu suprotstavljeni su križ i Harleyjev motocikl.
Kampanja za motocikle pojavila se, nimalo slučajno, usred vladine kampanje da se zabrani javno isticanje religijskih simbola državnim službenicima. Iz Harley Davidsona poručuju tek da su htjeli podsjetiti da fanovima vožnja njihovim motociklima predstavlja izvjesno religiozno iskustvo te da im je krajnji cilj bio da se 'više priča o njihovom proizvodu'. 'Već godinama, ljubitelji motocikla žrtve su stereotipa zbog svog oblačenja ili stava, isto kao što su žrtve oduvijek bile vjerski sljedbenici', tvrdi se na stranici HD-a uz napomenu da je cilj bio 'nasmijati ljude'.
Kampanja je polučila rezultat te je izazvala burne reakcije. Tamošnja ispostava Harleyja Davidsona primila je brojne prijetnje i uvrede, a nekolicina je, preko društvenih mreža, najavila prodaju svojih motocikala tvrdeći da je kampanja 'otišla predaleko'.