Holding centar u Ulici grada Vukovara 41 od ponedjeljka, 17. kolovoza počinje raditi dodatno prilagođeno epidemiološkoj situaciji i mjerama prevencije te će sve usluge radnim danima biti dostupne od 7 do 13,30 sati te od 14,30 do 20,30 sati
Holding moli korisnike da koriste i poslijepodnevni termin kako bi se izbjegla čekanja ispred poslovnice koja će i nadalje raditi subotom, ali od 9 do 13,30 sati.
Tijekom dnevne stanke uplate će se moći realizirati u Pokretnom uredu koji će biti u zoni ulaska u Centar. Pokretni ured radit će uobičajeno.
Novim radnim vremenom osigurava se manji broj istovremenih posjetitelja, kao i nesmetano provođenje svih raspoloživih preventivnih mjera te epidemioloških preporuka, stoji u priopćenju Zagrebačkog holdinga.
U prostor se ulazi ograničeno, na poziv djelatnika, a ispred ulaza uspostavljena su dva pristupna koridora. Jedan je namijenjen korisnicima koji trebaju informacijsku podršku, podnose zahtjeve ili na drugi način žele upravljati komunalnim uslugama koje koriste, a osiguran je zaseban pristup za građane koji samo na blagajnama žele izvršiti uplatu.
Duž oba koridora označen je potreban razmak kojega je nužno održavati tijekom eventualnog čekanja.
Nošenje zaštitne maske je obvezno za sve posjetitelje, a prilikom ulaska mjeri im se tjelesna temperatura termalnom kamerom.
Iz Holdinga podsjećaju da se parkirališne karte mogu kupiti i putem specijalizirane internetske stranice.
Izdavanje različitih potvrda, primjerice o (ne)postojanju dugovanja, osigurano je također i elektroničkim putem, a iste će biti ovjerene naprednim elektroničkim potpisom i dostavljene elektroničkim putem podnositelju zahtjeva. Druga se dokumentacija može poslati i putem elektroničke pošte holding.centar@zgh.hr, a na raspolaganju su i Holdingove e-usluge.
Agenti Pozivnog centra raspoloživi su 24 sata dnevno na broju 072 500 400.