FarmVille, ili po domaći Farma, sinonim je za gubljenje vremena, no igrači su svojom aktivnošću prikupili značajna sredstva za izgradnju škole na Haitiju
Otkad je razorni potres pogodio Haiti, čitav se svijet uključio u davanje svih oblika pomoći tamošnjim stanovnicima. Izdavačka kuća Zynga, poznata po mnogobrojnim videoigrama, na socijalnoj mreži Facebook dogovorila je suradnju s haićanskom neprofitnom organizacijom FATEM te za igrače FarmVillea počela provoditi kampanju Sweet Seeds for Haiti od koje 50 posto svih prihoda ide za izgradnju škole L’École du Choix na Haitiju.
U prvih tjedan dana, 45.000 igrača uspjelo je prikupiti 110.000 dolara, a valja napomenuti da ovo nije prvi izlet Zynge u dobrotvorne vode. Zynga je, naime, već ranije zajedno s igračima svojih videoigara prikupila i donirala 2,8 milijuna dolara za potresom razoren Haiti.