KORISNO I ZABAVNO

Igre djeluju na sposobnost učenika

24.12.2009 u 08:15

Bionic
Reading

Posljednje izdanje akademskog časopisa Perception donosi zanimljiv članak o tome kako različiti žanrovi videoigara utječu na brzinu i točnost

Ukoliko ste roditelj čiji školarac ima problema s brzinom ili točnošću kod pisanja zadaća, možda biste mu trebali nabaviti drukčije videoigre. Prema studiji profesora psihologije Rolfa Nelsona sa Sveučilišta Wheaton objavljenoj u posljednjem izdanju stručnog časopisa Perception, nije svejedno igraju li djeca akcijske ili logičke igre. Naime, Nelson je proučavao kako igre djeluju na svakodnevno ponašanje učenika pri obavljaju školskih zadataka i došao do zapanjujućih otkrića.

Skupina ispitanika koja je igrala akcijske igre (Unreal Tournament, za potrebe istraživanja) nakon seanse sve je zadatke rješavala mnogo brže, dok su oni kojima su dane logičke igre (Portal) bila sporija, ali daleko točnija od prve skupine. Nelson, čije se istraživanje primarno fokusiralo na vizualnu percepciju i pozornost, kaže da njegov rad još nije dovršen, no nakon ovih rezultata, krenuo je u sasvim drugom smjeru koji će u budućnosti možda omogućiti kvalitetnije školovanje uz videoigre određenih žanrova ovisno o potrebama učenika.