Hrvatske ceste ulažu 47 milijuna kuna u sanaciju Stupice, dio državne ceste između Makarske i Vrgorca, gdje se 2010. godine od planine odvalila ogromna kamena gromada i pala na kolnik
Kako doznajemo od Tamare Pajić iz Hrvatskih cesta, vrijednost ugovorenih radova na sanaciji dijela državne ceste D-512, uzrokovane odronom, iznosi više od 47 milijuna kuna bez PDV-a.
Tijekom 2011. godine probijen je tunel u dužini 230 metara koji je zbog turističke sezone u nedovršenom stanju pušten u promet 7. srpnja 2011.
Druga faza radova, koja se odnosi na izradu sekundarne betonske obloge, postavu hidroizolacije, dovršetak geotehničkih radova zaštite predusjeka i portalnih pokosa i ostalih radova, više se nije mogla odgađati zbog sigurnosnih razloga, pa su stoga 10. veljače započeli radovi na završetku tunela i kolnika na tom dijelu ceste.
Kako se doznaje od rukovoditelja na gradilištu, započeli su betonski radovi podgrade kojima se poboljšava stabilnosti i samonosivost stijenske mase.
'Na tunelu Stupica sekundarna podgrada je armirano-betonska obloga koja na dijelovima sadrži i podnožni svod, što predstavlja podgradni sklop. Podgradni sklopovi sa statičkog stajališta predstavljaju trajnu nosivu konstrukciju koja u interakciji sa stijenskom masom preuzima opterećenje te uravnotežuje i stabilizira podzemni iskop', objasnili su nam inženjeri na gradilištu.
Za provjetravanje tunela nije predviđen sustav ventilacije, već će ono biti prirodno, a poslije završetka radova postavit će se rasvjeta tunela s napajanjima koja su predviđena projektom. Posebnim prometnim projektom riješena je signalizacija i svi navedeni radovi biti će završeni do 1. lipnja, kada će prometnica biti puštena u javnu uporabu. Cijeli ovaj veliki zahvat, čija vrijednost s PDV-om prelazi 50 milijuna kuna, izvodi Viadukt dok je za nadzor radova zadužen Institut IGH.