SAGA O LETEĆOJ COLUMBIJI

Irrational o opširnosti scenarija BioShock Infinitea

20.03.2012 u 12:18

Bionic
Reading

Samo jedna razina u Infiniteu sadrži 'tri do četiri puta više dijaloga' nego cijeli prvi BioShock, tvrde u studiju Irrational Games

BioShock Infinite jedna je od najobećavajućih igara koje ćemo moći zaigrati ove godine, potvrđuju to brojne informacije iz Irrational Gamesa, studija zaslužnog za BioShock, ali i nevjerojatni traileri. U posljednjem obraćanju igračima Ken Levine, predsjednik Irrationala, istaknuo je da će samo jedan level u nadolazećem Infiniteu imati 'tri do četiri puta više dijaloga neko prvi BioShock'. Složit ćete se, radi se o fascinantnom podatku čak i u odnosu na prvi BioShock koji je u svakom pogledu, pa i scenarističkom bio malo remek-djelo.

 

 

Podsjećamo, priča će biti ispričana iz kuta dvoje protagonista – Bookera i Elizabeth. 'Kada smo započeli s produkcijom nismo mogli ni predvidjeti koliko će opširan scenarij na kraju biti. Stvari ponekad postaju vrlo naporne, no radi se o svijetu o kojemu volim pisati, ponajviše jer se radi o potpuno novom izazovu za nas', istaknuo je Levine i naglasio da je njegovu percepciju scenarija u igrama zauvijek promijenilo iskustvo rada na kultnom System Shocku 1.

 

Ovo su zasigurno vijesti koje će dodatno razveseliti sve one koji iščekuju Infinite, posebice nakon što je Irrational najavio implementaciju tzv. '1999 Modea', moda koji će igračima pružiti priliku da igru odigraju na način kako su igre funkcionirale relativno davnih 90-ih kada su igre realno predstavljale veći izazov nego danas, bez samoregenerirajućeg healtha i sličnih olakotnih stvari.

 

BioShock Infinite na tržištu će se pojaviti 19. listopada ove godine na platformama PC, PS3 i Xbox 360.