Pojačan je promet u smjeru mora i obrnuto prema unutrašnjosti, kao i u priobalju a zbog prometne nesreće na A1 imeđu Karlovca i Jastrebarskog u smjeru Zagreba kolona je duga oko sedam kilometara dok je na djelu Jadranske magistrale zbog nesreće promet prekinut.
Promet je prekinut na Jadranskoj magistrali između Selca i Novog Vinodolskog (DC8), zbog prometne nesreće te se odvija obilazno preko Bribira, izvijestio je u nedjelju poslijepodne Hrvatski autoklub (HAK).
Pojačan je promet u smjeru mora i unutrašnjosti, kao i u priobalju. Na autocestama u blizini čvorova i odmorišta mogući su kraći zastoji i vožnja u kolonama (česta su i nagla usporavanja, kočenja). Vozačima savjetujemo da održavaju sigurnosni razmak između vozila.
Na A1 Zagreb-Split-Ploče zbog prometne nesreće između čvorova Karlovac i Jastrebarsko u smjeru Zagreba kolona je duga oko sedam kilometara.
Kod naplatnih postaja Lučko u smjeru Zagreba kolona je duga oko dva kilometra. Kod NP Demerje nema dužih kolona.
Zbog povećane gustoće prometa vozi se u koloni vozila u pokretu s povremenim zastojima između čvora Zadar Centar i tunela Sv. Rok u smjeru Zagreba.
Mjestimično su usporene kolone vozila u pokretu između naplatne postaje Lučko i čvora Karlovac u smjeru mora te između čvora Karlovac i čvora Bosiljevo II u smjeru mora.
Na A2 Zagreb-Macelj kod naplatnih postaja Trakošćan u oba smjera nema dužih kolona.
Tri kilometra duga kolona je na A7 GP Rupa-Žuta Lokva kolona vozila između čvorova Križišće i Šmrika u smjeru mosta Krk. Za Crikvenicu/Novi Vinodolski preporuka je izlaz čvor Hreljin u smjeru Krka.
Na Istarskom ipsilonu na A8/A9 kolona prema GP-ima Kaštel i Plovanija duga je oko dva kilometra, kod tunela Učka u smjeru Rijeke oko jednog kilometra. Kod čvora Matulji u oba smjera pojačan je priljev vozila u smjeru Rijeke u koloni od dva kilometra.
Na Krčkom mostu pojačan je promet u oba smjera. Kolone su četiri kilometra i rastu.
Na DC1 Karlovac-Slunj-Knin-Split nema gužvi ni zastoja, a na Jadranskoj magistrali očekuje se pojačan promet tijekom cijelog dana.