TIMSKI RAD

Je li Bandić platio Kajinu plakate?

15.12.2009 u 19:36

Bionic
Reading

Unatoč imidžu siromašnog borca za pravicu i stalnog naglašavanja da mu je kampanja siromašna i financijski ograničena, priče koje cure iz IDS-ovih kuloara govore da predsjednički kandidat itekako ima novčanu potporu

Kajin tako navodno na području Hrvatske ima između 450 i 500 jumbo-plakata, za koje je izdvojen iznos nešto manji od dva milijuna kuna, a u pripremi je i TV kampanja u posljednjem predizbornom tjednu.

Iz istih izvora stižu i informacije da je dio novca u Kajinovu predsjedničku kampanju uložio drugi predsjednički kandidat Milan Bandić, a sve da bi na taj način pogurao svog kolegu i time preoteo glasove HNS-ovoj kandidatkinji Vesni Pusić i SDP-ovom kandidati Ivi Josipoviću

Kajin je opovrgnuo i broj jumbo-plakata i Bandićevu 'uslugu'. Tvrdi da u Hrvatskoj ima 104 plakata, od kojih je trećina u Istri, te da je na njih potrošio 70.000 kuna. Dio njih je doniran, rekao je Kajin, ali nije htio reći tko je donator.

'Daj Bože da imam 500 plakata, ali nemam. Ako Bandić ima viška novca, slobodno ih može usmjeriti na moj račun, ali bi mu pametnije bilo da rješava probleme u Zagrebačkom holdingu nego da pušta ovakve priče', kaže Kajin

Naveo je da će u kampanji raspolagati sa 450 do 500 tisuća kuna, od kojih 330.000 iz stranačke blagajne, dok ostatak očekuje iz donacija, od kojih je dosad prikupio 100.000 kuna. Veći dio novca, oko 200.000 kuna, planira potrošiti na TV-spot, ostatak na putovanja i oglašavanje u ostalim medijima. Na naš upit zašto na jumbo-plakatima nema oznake IDS, s obzirom da ostali stranački kandidati imaju oznaku stranke koja ih kandidira, kaže da je to stoga što na izbore ne ide stranka, nego je riječ o strogo personaliziranim izborima.

Zanimljivo je za istaknuti da izrada, postavljanje i najam plakatnog prostora za jedan jumbo plakat na jedan mjesec u prosjeku stoji oko 3.300 kuna. Za 104 plakata bilo bi potrebno izdvojiti oko 343.200 kuna, što je gotovo pet puta više od onoga što Kajin tvrdi da je potrošio.

Cijena sekunde TV reklame na nacionalnim televizijama, ovisno o terminu emitiranja, kreće se od 300 kuna u ranim jutarnjim satima, pa do 1.900 kuna u prime timeu, odnosno vremenu od 18 do 21 sat. Iako su sve televizije odobrile 50-postotni popust predsjedničkim kandidatima, Kajin će za 15 sekundi, koliko traje njegov TV spot, za jedno emitiranje na HTV-u u jutarnjim satima izdvojiti oko tri tisuće kuna, oko 10,5 tisuća kuna u prime timeu ili 19,5 tisuća kuna u udarnom terminu od 19.50 do 20.05 sati. Spot će se na televizijama početi prikazivati u posljednjem tjednu predizborne kampanje. Pa računajte i pogledajte premijerno Kajinov spot.